Δεδομένων των συνθηκών, το να κάνουμε shopping therapy στα μαγαζιά είναι μάλλον απίθανο για το κοντινό τουλάχιστον μέλλον. Ωστόσο, δεν θα ήταν ανήκουστο για τους διαδικτυακούς retailers να επωφεληθούν από ένα κύμα πανικο-προκαλούμενης shopping θεραπείας, ειδικά τώρα που οι ανησυχίες μας σχετικά με τo αν οι συσκευασίες μπορούν να μεταφέρουν τον ιό COVID-19 έχουν καταλαγιάσει (τηρούμε φυσικά πάντα τις απαραίτητες προφυλάξεις).
Σύμφωνα με μια μελέτη στην Εφημερίδα της Ψυχολογίας των Καταναλωτών, το shopping αποδεικνύεται ότι κάνει τους ανθρώπους πιο ευτυχισμένους, καθώς καταπολεμά τη θλίψη και το άγχος, ειδικά σε περιόδους αβεβαιότητας. Η μελέτη συνεχίζει να υποδεικνύει ότι όταν είμαστε λυπημένοι, φοβισμένοι ή αισθανόμαστε ότι δεν έχουμε κανέναν έλεγχο πάνω στις συνθήκες γύρω μας, τα ψώνια είναι μια λογική μέθοδος αντιμετώπισης και αυτή που χρησιμοποιούν συχνά οι καταναλωτές.
Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr