Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

Ένα σμήνος αεροσκαφών, οι κορυφαίοι πιλότοι της Ιταλικής Πολεμικής Αεροπορίας κι ένα τετράτροχο με επιδόσεις που κόβουν την ανάσα. Η Pagani Automobili παρουσίασε το νέο της δημιούργημα, το οποίο έχει εμπνευστεί από τη National Aerobatic Patrol ή Frecce Tricolori, όπως είναι γνωστή στη γείτονα χώρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Huayra Tricolore δεν είναι ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Είναι το απόλυτο hypercar, το πιο εξελιγμένο που έχει βγει από τις εγκαταστάσεις της εταιρείας στo San Cesario Sul Panaro της Μόντενα. Μια «πολεμική μηχανή» της ασφάλτου, ικανή να συντρίψει κάθε ρεκόρ γύρου και να προσφέρει «εκρήξεις» αδρεναλίνης στους τυχερούς οδηγούς.

Μόλις 3 άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα την κάνουν δική τους. Προφανώς είναι φίλοι του Horacio Pagani, ιδρυτή της μάρκας και φυσικά πάμπλουτοι, καθώς το κόστος αγοράς ανέρχεται στα 5,5 εκατομμύρια ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εκθαμβωτικό μοντέλο παραπέμπει στα αεροσκάφη Aermacchi MB-339A. Η αεροτομή υιοθετεί τη σχεδίαση του πίσω πτερυγίου του jet, ενώ στο κέντρο του καπό υπάρχει ένας σωλήνας Pitot, το όργανο δηλαδή που χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη για να μετρούν την ταχύτητα του αέρα και την αεροδυναμική κατάσταση.

Και οι τρεις μονάδες έχουν πουληθεί. Κάθε κομμάτι του αυτοκινήτου είναι μοναδικό. Οι σχεδιαστές και μηχανικοί της Pagani έχουν μελετήσει με ακρίβεια κάθε σπιθαμή. Η αεροδυναμική είναι αξιοθαύμαστη, οι ζάντες ελαφρού κράματος θυμίζουν έλικα αεροσκάφους, ο τεράστιος διαχύτης και τα υπόλοιπα βοηθήματα επιτρέπουν στο όχημα να παραμένει «βιδωμένο» στην άσφαλτο κατά τις βίαιες επιταχύνσεις.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο πλάι του αμαξώματος κυριαρχεί η χαρακτηριστική tricolore λωρίδα, τα ελαστικά είναι Pirelli P Zero Trofeo R διαστάσεων 265/30 εμπρός και 355/25 πίσω με ζάντες 20 και 21 ιντσών αντίστοιχα. Τα carbon κεραμικά φρένα με τις εξαπίστονες δαγκάνες προέρχονται από την Brembo και η στρεπτική ακαμψία έχει αυξηθεί σε τέτοιο βαθμό που μόνο ένα αγωνιστικό όχημα μπορεί να επιτύχει.

Το εσωτερικό θα εξατομικευτεί με βάση τις επιθυμίες των τριών πελατών. Το μόνο κοινό σημείο τους θα είναι η ειδική πλακέτα με τους τρεις επικεφαλής του αεροπορικού σμήνους. Πάνω της είναι χαραγμένα τα νούμερα 0, 1 και 10. Το πρώτο καθορίζει τον διοικητή του σμήνους, το 1 τον αρχηγό σχηματισμού κατά την πτήση και το 10 τον πιλότο που πραγματοποιεί τα σόλο, τους πιο δύσκολους και εντυπωσιακούς ελιγμούς.

Η ζώνη ασφαλείας τεσσάρων σημείων είναι ακριβώς ίδια με αυτή των αεροσκαφών, όπως και το κούμπωμα με ανάγλυφο το σήμα του ιταλικού σμήνους επιδείξεων.

Για την κίνηση της Huayra Tricolore φροντίζει ο αναβαθμισμένος V12 6.0 twin-turbo κινητήρας της AMG. Αποδίδει 840 ίππους στις 5.900 σ.α.λ. και 1.100 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ημιαυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων της Xtrac και ηλεκτρομηχανικό διαφορικό.

Η ιταλική φίρμα δεν έδωσε στοιχεία σχετικά με τις επιδόσεις, ωστόσο είναι βέβαιο πως προκαλούν ζάλη. Τα αναμένουμε με ενδιαφέρον.

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης