Τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων κερδίζουν συνεχώς έδαφος για δύο κυρίως λόγους. Από τη μία οι Τα αυτόματα κιβώτια θέλουν και αυτά  φροντίδα.αυτοκινητοβιομηχανίες οι οποίες τα προωθούν όλο και περισσότερο και από την άλλη οι ίδιοι οι πελάτες που αναζητούν την άνεση και την ευκολία.

Πλέον η τεχνολογία έχει κάνει άλματα προόδου και τα αυτόματα κιβώτια προσφέρουν την εγγύηση εκείνη που ψάχνει ο οδηγός και δεν την είχε μέχρι πριν από λίγα χρόνια. Ένα κιβώτιο πλέον δεν… χαλάει εύκολα, ενώ επισκευάζεται, αλλά σε κάθε περίπτωση η συντήρηση παίζει σημαντικό ρόλο στη διάρκεια ζωής του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων χρειάζονται συντήρηση

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάθε πότε αλλάζουμε τα υγρά στο κιβώτιο;

Αν και ορισμένοι κατασκευαστές κάνουν λόγο για μη αντικατάσταση των υγρών μετάδοσης (ATF), η αλήθεια είναι πως αυτή η αντίληψη είναι λανθασμένη και είναι ένας από τους βασικούς λόγους που μπορεί να κάνουν την εμφάνισή τους αρκετά προβλήματα. Μία απορία που έχουν όλοι οι ιδιοκτήτες με οχήματα που εφοδιάζονται με αυτόματο κιβώτιο είναι αν χρειάζεται και, αν αν ναι, πόσο Όλα τα συστήματα ενός οχήματος έτσι και το σύστημα μετάδοσης χρειάζεται συντήρηση.συχνά πρέπει να αλλάζουμε τα υγρά ATF στο αυτόματο κιβώτιο.

Τα διαστήματα ποικίλλουν ανάλογα με τον τύπο (AT, DSG, CVT) και τις συνθήκες χρήσης. Όσον αφορά τα αυτόματα κιβώτια με μετατροπέα ροπής, τα διαστήματα αλλαγής μπορεί να κυμαίνονται μεταξύ 30.000 και 100.000 χλμ. ή κάθε 8 χρόνια. Στην περίπτωση που το κιβώτιο είναι διπλού συμπλέκτη τα διαστήματα αλλαγής είναι περίπου 60.000 χλμ. (με κανονικές συνθήκες οδήγησης) και έως 3 χρόνια. Για τα κιβώτια ξηρού συμπλέκτη, τα διαστήματα είναι μεγαλύτερα και συνήθως δεν καθορίζονται επακριβώς από τους κατασκευαστές. Τέλος τα κιβώτια ταχυτήτων CVT έχουν συνήθως μεγαλύτερα διαστήματα συντήρησης, τα οποία μπορούν να φτάσουν τα 120.000 χλμ. ή 6 χρόνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα διαστήματα service ποικίλλουν ανάλογα με τον τύπο του κιβωτίου (AT, DSG, CVT) και τις συνθήκες οδήγησης

 

Καταπόνηση και χρόνος…

Είναι λογικό άλλωστε πως το κιβώτιο ταχυτήτων καταπονείται σημαντικά, ενώ με την πάροδο του χρόνου τα ζωτικά υδραυλικά συστήματα της μετάδοσης φράζουν.

Σιγά σιγά το κιβώτιο αρχίζει να εμφανίζει σημάδια κόπωσης, να παρουσιάζει δυσλειτουργία, να καθυστερεί τις αλλαγές και με τη μηχανική φθορά να προκαλούνται μεταλλικά σωματίδια που αιωρούνται στο υγρό ATF, γεγονός που σημαίνει πως σύντομα θα κάνει την εμφάνισή του το πρόβλημα.

Για να υπάρξει μεγάλη διάρκεια ζωή θα πρέπει να γίνεται και η σωστή συντήρηση από ειδικευμένο προσωπικό

 

Ποιον να εμπιστευτώ;

Με όσα έχουμε ακούσει για τα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων είναι λογικό να αναρωτιέται ο κάθε ιδιοκτήτης τι θα Το  MotulEVO δίνει λύσεις στη συντήρηση…πρέπει να κάνει και πώς με τη συντήρηση του αυτόματου κιβωτίου (AT, DCT/DSG ή CVT).

Εδώ είναι που έρχεται η εταιρεία Motul, με κυρίαρχη θέση στην εξέλιξη πρωτοποριακών προϊόντων για να δημιουργήσει το καινοτόμο concept MotulEvo, που περιλαμβάνει τον απαιτούμενο εξοπλισμό αλλά και την απαραίτητη εκπαίδευση και τεχνική υποστήριξη στους επαγγελματίες τεχνικούς.

Με λίγα και απλά λόγια, η Motul δημιούργησε τα σημεία εκείνα στα οποία μπορεί να απευθυνθεί ο χρήστης για να συντηρήσει αλλά και να επιδιορθώσει με απόλυτη επαγγελματική προσέγγιση το αυτόματο κιβώτιο στο αυτοκίνητό του.   

Με το καινοτόμο concept MotulEvo η διάρκεια ζωής του κιβωτίου μεγαλώνει ενώ αυξάνει και η μεταπωλητική αξία του οχήματος

Τι προβλήματα επιδιορθώνονται;

Στην περίπτωση που καταλάβετε πως κάτι τρέχει με το κιβώτιο ταχυτήτων, τότε πρέπει να απευθυνθείτε σε επαγγελματίες του MotulEVO, καθώς είναι αυτοί που διαθέτουν τον κατάλληλο εξοπλισμό με τον οποίο μπορείτε να επιλύσετε προβλήματα όπως:
Υστέρηση στις αλλαγές
Απότομες ή αναίτιες αλλαγές
Κραδασμοί του οχήματος σε υψηλά φορτία
• Απότομο τράνταγμα του οχήματος στο παρκάρισμα ή κατά τη στάση.
 
Δείτε πού μπορείτε να βρείτε επαγγελματίες (σε όλη την Ελλάδα) που διαθέτουν τόσο προηγμένο εξοπλισμό πατώντας ΕΔΩ

 

Δείτε στο παρακάτω βίντεο πώς γίνεται η διαδικασία αλλαγής υγρών ATF

 

Προσοχή μην την… πάθετε

Τέλος, κάτι που είναι πολύ σημαντικό και πρέπει να δώσετε μεγάλη σημασία είναι στον τρόπο με τον οποίο γίνεται η αλλαγή υγρών ATF. Υπάρχουν περιπτώσεις που η συμβατική αλλαγή αντικαθιστά μόνο το 50% των υγρών, με αποτέλεσμα τα παλιά υγρά μετάδοσης να παραμένουν στον μετατροπέα ροπής και να αναμειγνύονται με το νέο ATF.

Στην περίπτωση του MotulEVO, ο σωστός εξοπλισμός και τα κατάλληλα εργαλεία επιτρέπουν στον επαγγελματία τεχνικό τον καθαρισμό και την αντικατάσταση του συνόλου του ATF στο αυτόματο σύστημα μετάδοσης του οχήματος και την επέκταση των διαστημάτων συντήρησης. Επιπλέον, μικροσωματίδια, ρύποι και ακαθαρσίες θα εξαλειφθούν και το νέο υγρό που θα προστεθεί διατηρήσει την απόδοση και θα επιμηκύνει τη διάρκεια ζωής του κιβωτίου ταχυτήτων.

Service στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μπορείτε να κάνετε σε πολλά σημεία της Ελλάδας

Μεγαλώνει η αξία του αυτοκινήτου

Στην πράξη και στην καθημερινότητα, το κιβώτιο θα λειτουργεί… ρολόι, ενώ και η αξία του οχήματος θα διατηρείται υψηλά όταν ένας άλλος υποψήφιος αγοραστής του οχήματός μας ξέρει πως το ζωτικής σημασίας αυτόματο κιβώτιο έχει συντηρηθεί σωστά και από επαγγελματίες.

 

Για να δείτε τη διαδικασία αλλαγής υγρών ATF με τον εξοπλισμό του MotulEvo πατήστε ΕΔΩ

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με ιδιώτες πατήστε ΕΔΩ

 

Αν είστε επαγγελματίες και ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα, πατήστε ΕΔΩ

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης