Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης

     

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πολύς λόγος γίνεται τα τελευταία χρόνια και ιδίως με την άνοδο της ηλεκτροκίνησης σχετικά με το τι θα συμβεί Τα υγρά καύσιμα δεν θα εξαφανιστούν…με τα υγρά καύσιμα.

Το σίγουρο είναι πως δεν μπορούν να… εξαφανιστούν γιατί πολύ απλά δεν μπορούν όλα τα οχήματα που κυκλοφορούν στον πλανήτη να αντικατασταθούν με ηλεκτρικά σε μικρό χρονικό διάστημα.

Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να περάσουν δεκαετίες και θα πρέπει ξαφνικά όλοι να αρχίζουν να αγοράζουν ηλεκτρικά οχήματα, πράγμα… αδύνατο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ελληνικά Πετρέλαια Ανδρέας Σιάμισιης ήταν πολύ ξεκάθαρος στις τοποθετήσεις του και έλυσε πολλές απορίες…

Πού οδεύουν τα υγρά καύσιμα

Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα ήρθε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Ελληνικά Πετρέλαια Ανδρέα Σιάμισιη, ο οποίος μιλώντας στο «5ο Συμπόσιο για την Ενεργειακή Μετάβαση» υποστήριξε ότι τα υγρά καύσιμα θα εξακολουθήσουν να καλύπτουν σχεδόν το ήμισυ των ενεργειακών αναγκών τα επόμενα 20-30 χρόνια και «δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζονται τιμωρητικά».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το φωτοβολταϊκό πάρκο που κατασκευάζεται στην Κοζάνη θα είναι ένα εκ των πέντε μεγαλύτερων της ΕΕ και θα καλύπτει μεγάλες ανάγκες ζήτησης ηλεκτρικού ρεύματος…

Μεγάλη επένδυση

Από εκεί και πέρα ήταν πολύ σημαντική η τοποθέτησή του σχετικά με την τεράστια επένδυση ενός Το πάρκο της Κοζάνης θα έχει συνολική ισχύ 204MW…φωτοβολταϊκού πάρκου που κατασκευάζεται στην Κοζάνη και θα είναι έτοιμο σε 18 μήνες.

Το συγκεκριμένο, που θα είναι ένα εκ των πέντε μεγαλύτερων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, θα έχει συνολική ισχύ 204 MW και θα μπορεί να καλύπτει την αυξημένη ζήτηση για ενέργεια, κάτι που θα αρχίσει να συμβαίνει και με τα ηλεκτρικά οχήματα.

 

Η ζήτηση για ρεύμα ακόμα και για τις μετακινήσεις με το αυτοκίνητο αλλάζει το mix των παραδοσιακών καυσίμων με τις εναλλακτικές μορφές «καυσίμων».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης