To 450 SMR της ΚΤΜ έρχεται ανανεωμένο μέσα στο 2021, με το νέο supermoto παιχνίδι των Αυστριακών να βασίζεται στο 450 SX-F, έχοντας το mood της πίστας περισσότερο από ποτέ.
Η «Ready to Race» φιλοσοφία της πορτοκαλί εταιρείας αντανακλάται πλήρως στο 450 SMR, το οποίο έρχεται στημένο για πίστα, έχοντας τον ίδιο κινητήρα με το 450 SX-F, ο οποίος αποδίδει 63 ίππους ζυγίζοντας μόλις κάτι παραπάνω από 27 κιλά. Φιλοξενούμενος σε ένα ενισχυμένο ατσάλινο πλαίσιο, ο κινητήρας έχει ως λόγο ύπαρξης να απογειώσει ένα άκρως ευέλικτο σύνολο, όπου η κατανομή του βάρους είναι το παν.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το αλουμινένιο υποπλαίσιο που ζυγίζοντας μόλις 900γρ. καθορίζει το κέντρο βάρους στοχεύοντας στη βέλτιστη αίσθηση του αναβάτη. Δουλειά έχει γίνει και στην αξιοπιστία του κινητήρα, με τα διαστήματα των σέρβις να είναι στις 100 ώρες.
Στα περιφερειακά του.. παιχνιδιού, συναντάμε όπως είναι αναμενόμενο την WP στις εμπρός και πίσω πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, ενώ η Brembo έρχεται να αναλάβει το φρενάρισμα, με τις τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της να έρχονται για να ακινητοποιήσουν τους δίσκους των 310mm και 220mm εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Από τη διασκέδαση δε λείπουν και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, με το γκάζι της Keihin να συνεργάζεται με τις χαρτογραφήσεις του κινητήρα, το launch και to traction control.
Tέλος, με το παρουσιαστικό να φωνάζει «πίστα», τις επιθετικές γραμμές και τα αγωνιστικά γραφικά πάνω στα πλαστικά, μην απορείτε που πολλοί αναβάτες του MotoGP προτιμούν τις supermoto μοτοσυκλέτες για τις προπονήσεις τους, όπως και ο εικονιζόμενος αναβάτης με τον αριθμό 33, που δεν είναι άλλος από τον ταλαντούχο φέρελπι, Brad Binder.