Το εξάμηνο που μας πέρασε, οίκοι μόδας επινόησαν καινούργιους τρόπους να παρουσιάσουν τις κολεξιόν τους αντί του παραδοσιακού ντεφιλέ στην πασαρέλα. Ο οίκος Saint Laurent προσαρμόστηκε στις απαιτήσεις της κοινωνικής αποστασιοποίησης και παρουσίασε την ανδρική κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021 με ένα φιλόδοξο πρότζεκτ, σε επιμέλεια του Anthony Vaccarello.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο επίκεντρο του «No Matter How Long the Night Is (Δεν έχει σημασία πόσο μεγάλη είναι η νύχτα)» είναι μια ταινία μικρού μήκους στην οποία η Nathalie Canguilhem αιχμαλωτίζει την κολεξιόν στον ορίζοντα του Παρισιού, της Νέας Υόρκης και του Πεκίνου.

Ο οίκος περιγράφει το πρότζεκτ ως μια «μοναδική εικονική και πραγματική εμπειρία» που γιορτάζει την τελευταία ανδρική κολεξιόν με μια ποικιλία τρόπων: βίντεο, online εμπειρία διευρυμένης πραγματικότητας, τρισδιάστατες εικόνες οι οποίες αλλάζουν ανάλογα με το σημείο θέασης, αφίσες, κρυμμένα στίκερ, φωτογραφικούς τοίχους, ακόμη και μια playlist μουσικής. «Ένα διαρκές και ταυτόχρονο παιχνίδι ηχούς δημιουργεί έναν ανέφικτο διάλογο μεταξύ φαντασίας και πραγματικότητας» λένε από τον Saint Laurent.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δείτε το τρέιλερ:

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης