Η ΚΤΜ επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι καταπιάνεται με μια νέα οικογένεια δικύλινδρων 500cc, τα οποία θα βγουν στην αγορά το 2021/22!
Σε συνέντευξη που έδωσε ο Stefan Pierer (αφεντικό της αυστριακών/ινδικών συμφερόντων KTM), επιβεβαίωσε το σχετικό μας άρθρο αποκαλύπτοντας πως η αυστριακή φίρμα εργάζεται εντατικά μαζί με τη συνεργάτιδα-μέτοχο ινδική Bajaj για τη δημιουργία ενός νέου κινητήρα 500cc. Επιπλέον ο Pierer παραδέχθηκε ότι ήταν το πρόβλημα της συνεχιζόμενης επιδημίας Covid-19 που ώθησε στην απόφαση να ανατεθεί το νέο έργο στη Bajaj.
Με τoν Ινδό κατασκευαστή να αναλαμβάνει την κατασκευή του νέου κινητήρα, η KTM θα είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση της ανάπτυξης του project, κάτι που θα γίνει στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης της Bajaj στην πόλη Pune στην Ινδία. Οι μηχανικοί της KTM θα φροντίσουν για τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και τις δοκιμές του νέου 500άρη. Ο Pierer ανακοίνωσε επίσης ότι ο νέος κινητήρας θα είναι υγρόψυκτος, δικύλινδρος 500 σε σειρά, παρόμοιας διάταξης δηλαδή με αυτούς των μοντέλων 790/890 και -όπως συνηθίζει η KTM- η κινητήρια μονάδα θα χρησιμοποιεί διαφορετικό πλαίσιο για το μοντέλο naked και διαφορετικό για το Adventure.
Ο κινητήρας αναμένεται να αποδίδει 60(!) περίπου ίππους, καθιστώντας τον σαν τον πλέον ισχυρό στην κατηγορία του (πάντα μιλώντας για μοτοσικλέτες εμπορίου), ενώ το ολοκαίνουριο πλαίσιο θα ακολουθήσει την τακτική της εταιρείας και θα είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα. Όσον αφορά στην ονοματολογία των νέων μοντέλων -και σύμφωνα με ότι βλέπουμε στο πλάνο της ΚΤΜ-, αναμένουμε κάτι στις γνωστές οδούς, άρα 490 Duke, 490 Adventure, 490 RC, 490 SMC/SMR, 490 SM/Enduro.
Πρόκειται, όπως αντιλαμβάνεστε, για μια σημαντική είδηση με αρκετό ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, τις προτιμήσεις των μοτοσικλετιστών της, αλλά και τις τσέπες τους, ιδίως αν ο κινητήρας αυτός κατασκευάζεται όπως και οι 390 στην Ινδία. Μέχρι τα τέλη της χρονιάς θα ξέρουμε πολύ περισσότερα, αυτό είναι το μόνο σίγουρο…
Πηγή motorbike.gr, visordown.com