Μαζί με το Ariya, το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV της γκάμας της, η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε και το νέο της λογότυπο, το οποίο θα κοσμεί όλα τα καινούρια ή ανανεωμένα μοντέλα από εδώ και στο εξής.
Το νέο λογότυπο προσβλέπει στο μέλλον, ενώ παραμένει περήφανα «συνδεδεμένο» με την πλούσια κληρονομιά και την παράδοση της εταιρείας όσον αφορά στις καινοτομίες. Το όνομα της Nissan παραμένει στο κέντρο του σήματος, επικοινωνώντας μια άμεσα αναγνωρίσιμη μάρκα που θυμίζει ορόσημα και αναμνήσεις του παρελθόντος, ενώ ταυτόχρονα φέρνει την εξέλιξη.
Το έμβλημα είναι πιο απλό σχεδιαστικά και συγχρόνως πιο κομψό. Έχει πλέον τρισδιάστατη εμφάνιση και φωτίζεται από 20 LED,αναδεικνύοντας τη μετάβαση της φίρμας στην ψηφιακή εποχή.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος