Καθώς οι διαμαρτυρίες σε όλο τον κόσμο συνεχίζονται μετά τους θανάτους των Τζορτζ Φλόιντ, Μπριόνα Τέιλορ και άλλων μαύρων ανδρών και γυναικών, οι οποίοι σκοτώθηκαν εξαιτίας της αστυνομικής βίας, το κίνημα Black Lives Matter επιχειρεί να αντιμετωπίσει την έλλειψη εκπροσώπησης στη μόδα και τις εταιρείες ομορφιάς.

Προκειμένου να επιτευχθεί αλλαγή στα συγκεκριμένα επαγγέλματα, μια ομάδα μαύρων make up artists και hair stylists ίδρυσαν τη Black Fashion & Beauty Collective, μη κερδοσκοπικό οργανισμό που ρίχνει φως στους μαύρους εκπροσώπους του δημιουργικού κλάδου της βιομηχανία μόδας, ομορφιάς και ψυχαγωγίας που συχνά έχουν λιγότερη υποστήριξη ή / και αναγνώριση σε σύγκριση με τους λευκούς συναδέλφους τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Είναι σχεδόν σαν να δημιουργείς μια μαύρη ένωση glam» δήλωσε ο στυλίστας Τζέισον Μπόλντεν στο Business of Fashion για την κολλεκτίβα.

H Black Fashion & Beauty Collective δημιουργήθηκε από την κομμώτρια διασημοτήτων, Lacy Redway και τους στυλίστες Law Roach και Jason Rembert.

Μαζί με την εστίαση στην ανάπτυξη και την αλλαγή στον κλάδο, η ομάδα θέλει επίσης να διορθώσει ζητήματα ποικιλομορφίας στις υπάρχουσες εταιρείες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στις 11 Ιουνίου, το super model Joan Smalls μίλησε για τις εμπειρίες της στη βιομηχανία της μόδας χρησιμοποιώντας το hashtag #WeAreNotATrend.

«Δεν χρειάζομαι επικύρωση από έναν κλάδο που με επιλέγει ως το σύμβολο μαύρου κοριτσιού, ενώ αγνοεί ολόκληρη την πολιτιστική μου ταυτότητα» είπε η Smalls. «Αυτό που χρειάζομαι είναι η αναγνώριση των συστημικών ζητημάτων – τα θέματα που προκύπτουν από πάνω προς τα κάτω στον κλάδο, από φωτογράφους που δεν θέλουν να με φωτογραφίσουν επειδή δεν υπάρχει ανάγκη να φωτογραφηθεί ένα μαύρο κορίτσι στα περιοδικά, τα brand και τα πρακτορεία μοντέλων που συνεχίζουν να λειτουργούν με άτομα αυτής της νοοτροπίας» ανέφερε.

Η οργάνωση Black Fashion & Beauty Collective θα γίνει ένας «ασφαλής χώρος» γεμάτος συνδέσεις και πληροφορίες για αυτές τις βιομηχανίες για αναδυόμενα ταλέντα του δημιουργικού κλάδου από τη μαύρη κοινότητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης