Την δυσκολία της επικοινωνίας με τους υπεύθυνους των Ταμείων για την επίλυση των προβλημάτων τους επισημαίνουν αναγνώστες στο zougla.gr.

Μια από αυτές αφορά την περίπτωση δικαιούχου εγκυμονούσας που συγκέντρωσε όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και πήγε στα γραφεία του ΙΚΑ Περιστερίου προκειμένου να κάνει ανανέωση του βιβλιαρίου υγείας. Ωστόσο, δεν κατόρθωσε να εξυπηρετηθεί, αφού οι αρμόδιοι υπάλληλοι απουσίαζαν εξαιτίας των μέτρων προστασίας από τον κορωνοϊό. Στη συνέχεια της σύστησαν να υποβάλει διαδικτυακά το αίτημά της, όπως και έκανε. Η δικαιούχος υπέβαλε την αίτηση στις 18 του μήνα όμως, ακόμα δεν έχει λάβει απάντηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αποτέλεσμα όλης αυτής της δυστοκίας στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΙΚΑ είναι η γυναίκα να κινδυνεύει να μην κάνει τις εξετάσεις που απαιτούνται για την κατάστασή της. Η επόμενη εναλλακτική είναι να προσφύγει σε ιδιωτικό εργαστήριο όπου το κόστος είναι απαγορευτικό.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης