Του Λουκά Παπαλάμπρου
Περιγράφεται ως το απόλυτο μηχάνημα οδήγησης. Ένα πανίσχυρο αυτοκίνητο, στημένο με τέτοιο τρόπο ώστε να προσφέρει στον οδηγό μοναδικές στιγμές συγκίνησης σε απαιτητικές διαδρομές.
Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της Chiron, η Pur Sport διακρίνεται για τα κρατήματα στις στροφές, την ευελιξία, την ταχύτατη απόκριση του τιμονιού, την ακρίβεια του αυτόματου κιβωτίου και τα εκπληκτικά γρήγορα κατεβάσματα των σχέσεων.
Η Chiron Pur Sport εξελίχθηκε έπειτα από απαίτηση κάποιων πελατών, οι οποίοι ζητούσαν ένα hypercar που είναι προσανατολισμένο περισσότερο στη δυναμική οδήγηση και λιγότερο στη μέγιστη ταχύτητα.
Για να το επιτύχουν αυτό, οι μηχανικοί της Bugatti αύξησαν την κάθετη δύναμη, τοποθέτησαν νέο αεροδυναμικό πακέτο, ελαφρύτερες ζάντες από μαγνήσιο, σπορ εξάτμιση από τιτάνιο, μία τεράστια σταθερή πίσω πτέρυγα μήκους 1,9μ. και μεγαλύτερο διαχύτη.
Το βάρος μειώθηκε κατά 50 κιλά, η ανάρτηση σκλήρυνε και στα ενεργά αμορτισέρ προστέθηκαν επιπλέον λειτουργίες. Ρυθμίσεις έγιναν και στο κιβώτιο ταχυτήτων για πιο γρήγορες αλλαγές των σχέσεων, όπως και στο σύστημα διεύθυνσης.
Η τελική ταχύτητα της Chiron Pur Sport περιορίστηκε στα 349 χλμ./ώρα, ωστόσο το αυτοκίνητο είναι πιο άμεσο και απολαυστικό σε μία τεχνική πίστα ή σε διαδρομή με στροφές. Επίσης επιταχύνει πιο γρήγορα εν κινήσει, με τον W16 8.0 quad turbo κινητήρα να αποδίδει 1.500 ίππους στις 6.900 σ.α.λ.
Οκτώ μηχανικοί και δοκιμαστές ξεκίνησαν τα τεστ με τα πρωτότυπα στην πίστα του Bilster Berg προκειμένου να κάνουν τις τελικές βελτιώσεις. Το συγκεκριμένο circuit έχει μήκος 4,2 χιλιόμετρα και είναι ένα από τα απαιτητικά από πλευράς τεχνικής πλευράς, περιλαμβάνοντας 9 αριστερές στροφές, 10 δεξιές και 44 ανεβοκατεβάσματα με υψομετρική διαφορά 70 μέτρων.
Η παραγωγή της συγκεκριμένης έκδοσης θα περιοριστεί στις 60 μονάδες και οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν στα τέλη του έτους. Όσο για την τιμή, ορίστηκε στα 3 εκατομμύρια ευρώ, χωρίς τους φόρους κάθε χώρας.