Του Λουκά Παπαλάμπρου

Στις αρχές Μαρτίου, ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Ingolstad η κατασκευή της νέας γενιάς του premium μικρομεσαίου hatchback της γερμανικής φίρμας. Λίγες μέρες αργότερα όμως, η μονάδα παραγωγής έκλεισε λόγω της πανδημίας του νέου κορωνοϊού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με το αρχικό πλάνο, το λανσάρισμα του καινούριου A3 Sportback θα ξεκινούσε από τη Γερμανία τον Μάιο και σταδιακά θα επεκτεινόταν στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές.

Ο ιός Covid-19 ωστόσο, έφερε τα πάνω κάτω. Η Audi, όπως και οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες αναγκάστηκαν να αλλάξουν όλο τον προγραμματισμό που είχαν κάνει. Τα εργοστάσια είναι άγνωστο πότε θα λειτουργήσουν εκ νέου, παραγωγή δεν υπάρχει, οι πωλήσεις έχουν κατακόρυφη πτώση και τα έσοδα είναι μηδαμινά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως ανέφερε η Audi, ακριβής πρόβλεψη για την έναρξη της εμπορικής πορείας του A3 Sportback στην Ελλάδα δεν είναι δυνατή αυτή την στιγμή. Με τα σημερινά δεδομένα υπολογίζεται προς το τέλος του καλοκαιριού ή στις αρχές του φθινοπώρου. Όσο για τις τιμές, θα ανακοινωθούν λίγο πριν το λανσάρισμα.

Να σημειώσουμε πως, το μοντέλο, στην τέταρτη γενιά του, έχει ξεκάθαρο σπορ DNA, είναι πλήρως συνδεδεμένο και φέρει πολλές καινοτομίες από μεγαλύτερες κατηγορίες, προσφέροντας εξαιρετική αίσθηση ελέγχου, άνεσης και ασφάλειας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το cockpit του A3 Sportback είναι πλήρως εστιασμένο στον οδηγό. Εξοπλίζεται στάνταρ με οθόνη αφής 10,1 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων, περιλαμβάνει πληθώρα συστημάτων, Wi-Fi hotspot, ψηφιακό ραδιόφωνο DAB +, 3D πλοήγηση με δορυφορικές εικόνες υψηλής ανάλυσης από το Google Earth και προηγμένο head-up display. Εκτός από τα Apple CarPlay και Android Auto, οι χρήστες μπορούν να συνδεθούν με το αυτοκίνητο μέσω Audi phone box.

Όσον αφορά στους κινητήρες, αρχικά θα προσφέρεται με τον 1.5 TFSI των 150 ίππων στην έκδοση 35 TFSI και τον 2.0 TDI απόδοσης 116 και 150 ίππων στις εκδόσεις 30 TDI και 35 TDI, αντίστοιχα. Τα μοτέρ συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο επτάρι S tronic και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Αργότερα θα δούμε κι άλλες εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένων των εξηλεκτρισμένων συστημάτων κίνησης και των εκδόσεων quattro.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης