Έχοντας πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα της στο πρόσφατο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η νέα Alfa Romeo Giulietta κάνει σήμερα το ντεμπούτο της έχοντας αρχίσει από τον Μάϊο σταδιακά την εμπορική της καριέρα σε όλες τις κύριες αγορές, αναθεωρώντας τη θέση της ιστορικής φίρμας σε μια από τις σημαντικότερες κατηγορίες της Ευρώπης. Η σύντομη επαφή που είχαμε μαζί της μας μάγεψε, αλλά αυτό εν τέλει είναι κάτι που συμβαίνει συχνά όταν η Alfa Romeo παρουσιάζει ένα μοντέλο της. Η παρουσίαση έλαβε χώρα στο Σούνιο, όπου ο… τόπος βρίθει στροφών. Ως γνήσιο τέκνο της τεράστιας παράδοσης που την συνοδεύει η Giulietta των 170 ίππων που… κάναμε παρέα είχε αυτή τη γνωστή τάση να… στρεβλώνει τους νόμους της φύσης. Ταυτόχρονα σου έδινε το δικαίωμα να «παίξεις» μαζί της αφού ακόμα και όταν την έκανες να «χάνεται» ένιωθες ότι είχες τον απόλυτο έλεγχο. «Έξυπνη», δηλαδή, η παρουσία του ηλεκτρονικού αδελφού, αν και το… κορμί της έδειχνε ικανό να σηκώσει διπλάσια ιπποδύναμη. Μια ιταλίδα από τα παλιά, η οποία όμως φέρει τεχνολογία αιχμής όπως θα διαπιστώσετε στη συνέχεια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τη χρονιά που η Alfa Romeo γιορτάζει τα 100 της χρόνια, η Giulietta αποτίει φόρο τιμής σε ένα αυτοκίνητο και συνάμα ένα θρύλο της Alfa Romeo. Στη δεκαετία του ’50, η Giulietta αιχμαλώτισε τη φαντασία των ενθουσιωδών οπαδών των αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο, κάνοντας για πρώτη φορά προσιτό το όνειρο της απόκτησης και της απόλαυσης του υψηλού επιπέδου άνεσης και της τεχνολογικής αρτιότητας μιας Alfa Romeo.

Σήμερα, το Κέντρο Σχεδιασμού της Alfa Romeo δημιούργησε μια νέα Giulietta, ένα πεντάθυρο hatchback με χαρακτηριστική εμφάνιση Alfa Romeo , κορυφαία ευελιξία ακόμα και στις πιο απαιτητικές διαδρομές, αλλά και άνεση στην καθημερινή οδήγηση. Αυτό οφείλεται στη νέα πλατφόρμα Compact, η οποία χάρη στις πρωτοποριακές τεχνικές λύσεις που υιοθετεί για την ανάρτηση, το ενεργό τιμόνι διπλού πινιόν, τα σοφιστικέ υλικά και τις τεχνικές συναρμολόγησης, επιτρέπει στην Giulietta να επιτυγχάνει εξαιρετικά υψηλά στάνταρ σε θέματα άνεσης, δυναμικής συμπεριφοράς και ασφάλειας (ενεργητικής και παθητικής).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Νέα πλατφόρμα
Η Alfa Romeo Giulietta λανσάρει μια εντελώς νέα πλατφόρμα -ονομάζεται Compact-, σχεδιασμένη ώστε να ικανοποιεί ακόμη και τους πιο απαιτητικούς οδηγούς σε θέματα κρατήματος, ευκινησίας και ασφάλειας. Διασφαλίζει κορυφαία οδικά χαρακτηριστικά, και ταυτόχρονα υψηλά επίπεδα άνεσης, χάρη στις εξελιγμένες τεχνικές λύσεις που χρησιμοποιούνται στην ανάρτηση, το νέας γενιάς σύστημα διεύθυνσης, την ελαφριά και άκαμπτη κατασκευή από υλικά όπως αλουμίνιο και ατσάλι υψηλής αντοχής και πρωτοποριακές μεθόδους κατασκευής. Η νέα πλατφόρμα θα επιτρέψει στη Giulietta να ικανοποιήσει τις ανάγκες όλων των αγοραστών της κατηγορίας, συνδυάζοντας άνεση, λειτουργικότητα εσωτερικού και γενναιόδωρο χώρο αποσκευών, με δυναμικά χαρακτηριστικά που χαρακτηρίζουν κάθε Alfa Romeo. Επιπλέον, η οδηγική ευχαρίστηση και η άνεση μπορούν να προσαρμοστούν για να καλύψουν κάθε ανάγκη του αγοραστή, χάρη στον επιλογέα του συστήματος “Alfa DNA”, που προσαρμόζει την συμπεριφορά του οχήματος ώστε να ταιριάζει σε διαφορετικές οδηγικές συνθήκες και στιλ οδήγησης.

Η νέα πλατφόρμα σχεδιάστηκε έτσι ώστε να ενσωματώνει τα διαφορετικά συστήματα του οχήματος και να εκμεταλλεύεται πλήρως τις δυνατότητές τους, με έμφαση στις λειτουργίες των τριών ρυθμίσεων (Dynamic, Normal και All Weather), που προσφέρει ο επιλογέας του Alfa DNA. Το σύστημα αυτό, που τοποθετείται στάνταρ σε όλη τη γκάμα του νέου μοντέλου, είναι σχεδιασμένο για να τροποποιεί τις παραμέτρους λειτουργίας του κινητήρα, του κιβωτίου, του συστήματος διεύθυνσης και του διαφορικού e-Q2, καθώς και τη λογική συμπεριφοράς του συστήματος ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς (VDC).

Πρωτοποριακοί κινητήρες
Η Alfa Romeo Giulietta εγγυάται κορυφαία επίπεδα απόδοσης και τεχνολογίας χάρη στη γκάμα των κινητήρων της που ξεχωρίζουν για την τεχνολογία, τις επιδόσεις και την φιλικότητα προς το περιβάλλον. Τη στιγμή του εμπορικού λανσαρίσματος της Giulietta, είναι διαθέσιμοι τέσσερις τούρμπο κινητήρες, όλοι συμβατοί με τις προδιαγραφές ρύπων Euro5 και όλοι εφοδιασμένοι με στάνταρ σύστημα Start&Stop που μειώνει την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Οι δύο εκδόσεις είναι βενζίνης (1,4 TB 120 HP και 1,4 ΤΒ Μultiair 170 HP) και οι άλλοι δύο πετρελαίου (1,6 JTDM 105 HP και 2,0 JTDM 170 HP αμφότεροι με κινητήρες MultiJet δεύτερης γενιάς).

Η γκάμα των κινητήρων συμπληρώνεται από τον υψηλών επιδόσεων 1750 ΤΒi 235 ΗP με άμεσο ψεκασμό καυσίμου και τεχνολογία scavenging, που προσφέρεται στην έκδοση Quadrifoglio Verde. Η τελευταία, αντιπροσωπεύει τον τρόπο με τον οποίο η Alfa Romeo προσφέρει το απόλυτο στην κατηγορία μιας και δεν είναι απλά ένα μέσο μεταφοράς, αλλά ένα αυτοκίνητο που μπορεί να συνδεθεί με τον πελάτη. Προσφέρει δυνατές επιταχύνσεις χάρη στα υψηλά επίπεδα ροπής στις χαμηλές στροφές, ομαλή απόκριση, που ελαχιστοποιεί την χρήση του κιβωτίου χάρη στην κορυφαία ελαστικότητα και τον ευχάριστο ήχο.

Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων με τρεις άξονες το οποίο μπορεί να δεχθεί και να μεταφέρει υψηλότατες τιμές ροπής. Στη συνέχεια οι κινητήρες Multiair και ο turbodiesel 2,0 JTDM 170 HP θα μπορούν να συνδυαστούν με ένα πρωτοποριακό ημιαυτόματο σύστημα μετάδοσης διπλού συμπλέκτη.



Κορυφαία ασφάλεια και οδική συμπεριφορά

Η Alfa Romeo Giulietta σχεδιάστηκε για να επιτύχει την κορυφαία επίδοση στην αξιολόγηση των δοκιμών πρόσκρουσης του ανεξάρτητου οργανισμού Euro NCAP, προσφέροντας ολοκληρωτική προστασία για τον οδηγό και τους επιβάτες. Επιπλέον, η νέα πλατφόρμα επινοήθηκε για να εγγυηθεί την απώτατη αλληλεπίδραση των συστημάτων υπεύθυνων για τον έλεγχο της δυναμικής του αυτοκινήτου.

Όλα αυτά ελέγχονται από τον πραγματικό «εγκέφαλο» του οχήματος, που ονομάζεται «Alfa D.N.A» και το οποίο διαχειρίζεται όλα τα σοφιστικέ ηλεκτρονικά συστήματα δυναμικού ελέγχου του οχήματος: το VDC (Vehicle Dynamic Control), το ενεργό σύστημα διεύθυνσης διπλού πινιόν, το ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2, την απόκριση και την καμπύλη ροπής του κινητήρα και το σύστημα πέδησης με σύστημα «pre-fill».

Η νέα συμπαγής πλατφόρμα, χάρη στις εξελιγμένες τεχνολογικές λύσεις που χρησιμοποιεί για την ανάρτηση και τα υλικά κατασκευής της, όπως ατσάλι υψηλής αντοχής, αλουμίνιο και Xenoy, μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες και των πιο απαιτητικών πελατών σε θέματα άνεσης και περιορισμένου θορύβου, τοποθετώντας την Giulietta στην κορυφή της κατηγορίας.



Εκτενής γκάμα

Επινοημένη για να ικανοποιήσει τις διαφορετικές ανάγκες των οδηγών της κατηγορίας C σε ότι αφορά στην οδηγική ευχαρίστηση και στην άνεση, η Alfa Romeo Giulietta είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις (Progression και Distinctive), παράλληλα με αρκετές επιλογές εξατομίκευσης όπως π.χ. το Sport Pack και το Premium Pack.

Όλα τα συστήματα που σχετίζονται με την ενεργητική και παθητική ασφάλεια αποτελούν στοιχεία του βασικού εξοπλισμού ολόκληρης της γκάμας. Η έκδοση Progression προσφέρεται με το σύστημα Alfa DNA (με Q2 ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό και DST), VDC (που περιλαμβάνει ASR και hill holder), 6 αερόσακους, εμπρός ζώνες ασφαλείας με διπλούς προεντατήρες και μπροστινά καθίσματα με στάνταρ σύστημα anti-whiplash για την προστασία του αυχένα. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει ακόμα χειροκίνητο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου 16’’, δερμάτινο τιμόνι, εμπρός και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, υπολογιστή ταξιδίου, αεροτομή, ηχοσύστημα με ραδιόφωνο, 6 ηχεία και MP3 CD player.
Η δεύτερη έκδοση (Distinctive) προσφέρει επιπλέον της Progression: ζάντες αλουμινίου 17’’, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια για το ηχοσύστημα, εμπρός υποβραχιόνιο με χώρο αποθήκευσης, προβολείς ομίχλης, ηχοσύστημα με 8 ηχεία, διπλό δέκτη και δύο κεραίες, ηλεκτρική οσφυϊκη ρύθμιση οδηγού, καθίσματα με ύφασμα Competizione και πλαίσιο χρωμίου στα πλευρικά παράθυρα. Το ταμπλό της έκδοσης Distinctive ξεχωρίζει επίσης από μια στιλιστική ένθεση βαμμένη σε χρώμα Μagnesium Grey ή εναλλακτικά σε Ghiaccio White, Alfa Red, ή βουρτσισμένο αλουμίνιο.
Όσοι επιθυμούν μπορούν επίσης να επιλέξουν την Giulietta τους με πακέτα εξοπλισμού, σημαντικότερα εκ των οποίων είναι τα Sport Pack και Premium Pack. Το πρώτο σχεδιάστηκε για να τονίσει το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου με συγκεκριμένα στοιχεία που βελτιώνουν το ήδη εξαιρετικό κράτημα και περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 17’’ ή 18’’, σπορ ανάρτηση, πλευρικά σκέρτς, σπορ πεντάλ αλουμινίου, σπορ καθίσματα με συνδυασμό δέρματος και microfibra, ένθεση βουρτσισμένου αλουμινίου στο ταμπλό, σκουρόχρωμα πλαίσια φώτων και σκούρο διάκοσμο στο εσωτερικό (μαύρο ταβάνι και κολόνες).

Για τους οδηγούς που αναζητούν ακόμη πιο ολοκληρωμένο τεχνολογικό εξοπλισμό, το Premium Pack περιλαμβάνει φώτα bi-xenon με λειτουργία AFS, σύστημα Blue&Me με λειτουργία Bluetooth, θύρα USB και MP3 player, καθώς και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος.

Για την εξατομίκευση της Giulietta τους, οι οδηγοί μπορούν ακόμα να διαλέξουν από την λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει μια μεγάλη πανοραμική οροφή, σύστημα πλοήγησης με χάρτες και pop-up display, καθώς και ένα ηχοσύστημα της Bose®. Επιπλέον είναι διαθέσιμο το σύστημα Blue&Me–TomTom, το οποίο προσθέτει λειτουργίες πλοήγησης στις επιλογές του Blue&Me® χάρη στο φορητό σύστημα πλοήγησης ΤοmTom, το οποίο είναι ενσωματωμένο ιδανικά στα υπάρχοντα συστήματα του οχήματα χάρη σε ένα Bluetooth® interface. Το φορητό σύστημα πλοήγησης TomTom είναι τοποθετημένο στο ταμπλό χρησιμοποιώντας μια βάση σχεδιασμένη να εγγυάται μέγιστη ασφάλεια σε περίπτωση πρόσκρουσης, πλήρη ενσωμάτωση στα υπόλοιπα συστήματα του οχήματος και βελτιωμένη εργονομία στην καθημερινή χρήση.

Ένα ειδικό επίπεδο εξοπλισμού είναι αφιερωμένο στην έκδοση με τον κινητήρα 1750 ΤΒi 235 HP. Ονομάζεται «Quadrifoglio Verde» (τετράφυλλο τριφύλλι), ένα θρυλικό σήμα που αγωνίστηκε στις πίστες όλου του κόσμου. Αποκλειστικά διαθέσιμη με αυτόν το κινητήρα, αυτή η ειδική έκδοση ξεχωρίζει από τη χαμηλωμένη ανάρτηση (15 χλστ. εμπρός και 10 χλστ. πίσω), τους τροχούς 18’’, το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης με κόκκινες τετραπίστονες δαγκάνες Brembo, όπως και από το σπορ διάκοσμο στο εσωτερικό που περιλαμβάνει σπορ καθίσματα με δέρμα και ύφασμα.

Τιμές
Η τιμή της Giulietta για την έκδοση με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων που αποδίδει 120 ίππους και τον κωδικό Progression είναι 20.400 ευρώ, ενώ η έκδοση Distinctive ανέρχεται στα 21.700 ευρώ. Με απόδοση κινητήρα στους 170 ίππους οι τιμές διαμορφώνονται στα 22.300 ευρώ για την έκδοση Progression και στα 23.600 για την Distinctive. Η κορυφαία Quadrifoglio Verde με τους 235 ίππους από τον κινητήρα των 1,75 λίτρων κοστίζει 30.750 ευρώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης