Στο πλαίσιο της αναβάθμισης της γκάμας του μοντέλου και την προσθήκη της plug-in hybrid έκδοσης, η γαλλική φίρμα ανανέωσε και την κορυφαία εκδοχή με το λογότυπο R.S.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μεγαλύτερη αλλαγή έρχεται από τον 1.8 turbo κινητήρα. Το μοτέρ αποδίδει πλέον 300 ίππους -όσους και η έκδοση Trophy- με τη ροπή να είναι στα 400 Nm σε συνδυασμό με το μηχανικό κιβώτιο και στα 420 Nm με το αυτόματο EDC. Όσον αφορά στις επιδόσεις, η Renault ανέφερε ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει ακόμη πιο γρήγορα, χωρίς όμως να δώσει στη δημοσιότητα τα νούμερα.

Το ανανεωμένο Megane R.S. εξοπλίζεται στάνταρ με το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης «4CONTROL» και το «Sport chassis», φέρει επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα, σπορ εξάτμιση με ενισχυμένο ήχο και φρένα της Brembo.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τον εξοπλισμό δεν θα μπορούσε να λείπει το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με ανίχνευση πεζών, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών, η οθόνη 9,3΄΄του συστήματος πολυμέσων R-Link  και τα σπορ καθίσματα.

Αναλυτικές πληροφορίες για το Megane R.S., τις προδιαγραφές του, τον χρόνο λανσαρίσματος στις αγορές και την τιμή θα ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης