Ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και αυτό είναι κάτι που οι Ιταλοί το ξέρουν καλά. Τρανή απόδειξη αποτελεί η supersport ναυαρχίδα τους που για το 2020 αλλάζει λίγο, αλλά…ουσιαστικά.

Το πρώτο σημείο που έχριζε βελτίωσης -με πληροφορίες από τις αγωνιστικές δραστηριότητες της Ducati- ήταν η αεροδυναμική, η οποία πλέον πλησιάζει εκείνη του V4R αποσκοπώντας στη σταθερότητα, ειδικά στα “πολλά” χιλιόμετρα. Η σταθερότητα πάει πακέτο και με το βελτιωμένο πλαίσιο καθώς και τις ρυθμίσεις των αναρτήσεων, στοιχεία που αμφότερα έχουν επαναρυθμιστεί ώστε η πληροφόρηση του αναβάτη να είναι ακόμα καλύτερη, όσο στο όριο και αν οδηγεί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τέλος, Update έχουν δεχθεί και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα των V4 και V4S με τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης (DTC), γρήγορων αλλαγών ταχυτήτων (DQS) και ηλεκτρονικού γκαζιού (Ride by Wire) να έχουν ξανασεταριστεί για καλύτερη αίσθηση ισχύος και γραμμικότητας στον πίσω τροχό.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μιλάμε άλλωστε για 214 ίππους και στις δυο μοτοσυκλέτες, με το V4S να διαφοροποιείται από το “απλό” V4 στις αναρτήσεις της Ohlins έναντι της Showa και της Sachs, τη χρήση μαγνησίου αντί αλουμινίου στους τροχούς και την σαφώς ελαφρύτερη μπαταρία λιθίου, αλλαγές που κάνουν την “S” έκδοση να ζυγίζει πλήρης υγρών 195 κιλά έναντι των 198 της.. “συμβατικής”.

Το on board βίντεο που ακολουθεί σίγουρα επιβεβαιώνει και επαυξάνει όσα είπαμε παραπάνω.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης