Με τις παραγγελίες να έχουν ανοίξει από τον Σεπτέμβριο και τις παραδόσεις να προγραμματίζονται για τα μέσα του 2020, η Polestar ξεκίνησε στο εργοστάσιο του Luqiao στην Κίνα, τη διαδικασία προ-παραγωγής του τετράθυρου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της γκάμας της.
Το Polestar 2 τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 408 ίππων και 660 Nm ροπής, που λαμβάνουν ενέργεια από μία μπαταρία χωρητικότητας 78 kWh. Η αυτονομία αγγίζει τα 500 χιλιόμετρα, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα.
Εξοπλίζεται με Pixel LED φωτιστικά σώματα, πανοραμική ηλιοροφή, ζάντες 20 ιντσών, φρένα της Brembo, ανάρτηση της Ohlins, οθόνη αφής 11 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων. Το σύστημα πολυμέσων βασίζεται σε Android με λογισμικό future-proof, λαμβάνοντας ενημερώσεις over-the-air και υποστηρίζοντας τις πιο προηγμένες υπηρεσίες συνδεσιμότητας.
Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 440 λίτρα, εκ των οποίων τα 405 αφορούν το πορτμπαγκάζ και τα 35 λτ. τον χώρο στο εμπρός τμήμα.
Επίσης, όπως έκανε γνωστό η Polestar, το αυτοκίνητο έχει τη μεγαλύτερη ικανότητα ρυμούλκησης, ξεπερνώντας κατά πολύ τον βασικό ανταγωνιστή, το Tesla Model 3.
Το Polestar 2 έχει μέγιστο βάρος ρυμούλκησης 1.500 κιλά, έναντι 910 του αμερικανικού μοντέλου. Ο γάντζος ρυμούλκησης κοστίζει σε Γερμανία, Ολλανδία και Βέλγιο 1.100 ευρώ, στη Βρετανία €1.170, στη Νορβηγία €1.300 και στη Σουηδία €1.241.
Όσο για την τιμή εκκίνησης του αυτοκινήτου, στη Γερμανία ορίστηκε στα 58.800 ευρώ, σε Ολλανδία και Βέλγιο στα €58.800, στην ίδια περίπου τιμή είναι και στη Βρετανία, στη Νορβηγία στα €47.000 και στη Σουηδία στα €63.000.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος