Του Βασίλη Σαρημπαλίδη
Η άνεση, η ταχύτητα και η ευκολία σε οτιδήποτε κάνουμε είναι σημαντικά πράγματα για μία καλύτερη… Η ψηφιακή εποχή αλλάζει τα δεδομένα και μειώνει τους χρόνους…ρουτίνα. Ωστόσο είναι τέτοιοι οι ρυθμοί, κυρίως στις μεγάλες πόλεις, που… προλαβαίνουμε – δεν προλαβαίνουμε, να ολοκληρώσουμε τις δουλειές της καθημερινότητας .
Φανταστείτε για παράδειγμα, να «τρέχετε» να προλάβετε ένα επαγγελματικό ραντεβού ή ακόμα και να πάτε τα παιδιά στο φροντιστήριο και το αυτοκίνητό σας να έρθει σε επαφή με ένα άλλο. Ο χρόνος που θα χρειαστεί για να βγάλετε άκρη είναι από 30 λεπτά στην… καλύτερη περίπτωση μέχρι δύο+ ώρες.
Για πρώτη φορά τέτοια υπηρεσία
Εδώ είναι που έρχεται η ασφαλιστική AXA να σπάσει τα… χρονόμετρα και να δώσει τη λύση που απαιτείται, Με το κινητό τηλέφωνο καταγράφεις το περιστατικό και δεν χρειάζεται να περιμένεις να έρθει εκπρόσωπος της ασφαλιστικής εταιρείας…μειώνοντας αυτό το χρόνο σε 10-15 λεπτά. Όπως έγινε σήμερα γνωστό κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησαν στελέχη της AXA, ήδη βρίσκεται σε εφαρμογή μία νέα υπηρεσία που αφορά στα τροχαία ατυχήματα (που δεν έχει τραυματισμούς κ.λπ.). Συγκεκριμένα, ο ασφαλισμένος δεν χρειάζεται να περιμένει τους ειδικούς συνεργάτες να βρεθούν στο σημείο του συμβάντος για την καταγραφή της ζημιάς.
Πλέον ο ίδιος μπορεί να επικοινωνήσει μέσω της ειδικής εφαρμογής της ΑΧΑ με την εταιρεία, να δηλώσει το συμβάν μέσω της κάμερας του κινητού του, να καταγράφει τις ζημιές των εμπλεκόμενων οχημάτων και να στείλει φωτογραφίες της άδειας κυκλοφορίας. Την ίδια ώρα λαμβάνει τη δήλωση ατυχήματος προκειμένου να την αποδεχτεί μέσω κινητού και έτσι να ξεκινήσει η διαδικασία αποζημίωσης του.
Σε 15 λεπτά τελείωσες…
Στην πράξη όλη αυτή η διαδικασία έχει διάρκεια 15 λεπτά και σίγουρα λύνει τα χέρια σε περιπτώσεις ατυχημάτων που δεν χρειάζεται να ταλαιπωρηθεί καμία πλευρά. Όλα μπορούν να γίνουν απλά και γρήγορα σε μία ψηφιακή εποχή που αν την εκμεταλλευτούμε σωστά μπορούμε να κάνουμε τη ζωή μας πιο εύκολη.