Τον προηγούμενο Μάρτιο στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, η Fiat παρουσίασε την ανοιχτή έκδοση του 500 με την υπογραφή της Abarth. Ένα όνομα που έχει «γράψει ιστορία» στους αγώνες αλλά και στην κατηγορία των γρήγορων αυτοκινήτων και συνεχίζει να το κάνει, προκαλώντας τον θαυμασμό όλων.

Μέχρι στιγμής γνωρίζαμε την κανονική έκδοση του 500 με την υπογραφή της Abarth, αλλά σύντομα θα δούμε και την ανοιχτή που θα ξεκινήσει να πωλείται, αρχικά στην Ιταλία και αργότερα στην υπόλοιπη Ευρώπη. Με αυτό τον τρόπο, η Fiat θέλει να προσεγγίσει γρήγορες γυναίκες οδηγούς (!) και, όπως λένε οι άνθρωποί της, είναι αυτές που αναζητούν το σχεδιασμό, την κομψότητα αλλά εκτιμούν και τις επιδόσεις ενός πραγματικού σπορ αυτοκινήτου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με 140 ίππους

Στο Abarth 500C abarth χρησιμοποιείται μαλακή οροφή και υπάρχει ένα πλήρες bodykit που αγριεύει το αυτοκίνητο. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας χωρητικότητας 1.4 λίτρων αποδίδει 140 ίππους και παράγει 206 Nm ροπής, όταν το turbo βρίσκεται σε πλήρης λειτουργία, ενώ έχει χρησιμοποιηθεί και ένα πρωτότυπο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Σύμφωνα με την Fiat, η επιτάχυνση από 0 στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 8,1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 205 χλμ./ώρα. Αξιοσημείωτη είναι, όμως, η κατανάλωση καυσίμου που κυμαίνεται στα 6,5 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.

Στην Ελλάδα, το Fiat 500C Abarth θα έρθει στις αρχές Ιουλίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

· Τεχνικά χαρακτηριστικά
Abarth 500C – 140 HP 1.4 16v Turbo T-Jet

Κινητήρας

· 4 κύλινδροι σε σειρά, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, 1368 κ.εκ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

· 140 Hp/5.000 σ.α.λ.

· Μέγιστη ροπή 206 Nm/2000 σ.α.λ. στh sport λειτουργία

· Υπερτροφοδοτούμενος με τούρμπο

Μετάδοση

· Κιβώτιο Abarth Competizione 6 σχέσεων

· Κιβώτιο MTA – ημιαυτόματο χειροκίνητο κιβώτιο με paddles αλλαγής σχέσεων στο τιμόνι

Ανάρτηση

· Ανεξάρτητη με γόνατα MacPherson εμπρός

· Ημιάκαμπτος άξονας πίσω με ειδική ρύθμιση και αντιστρεπτική δοκό

Σύστημα διεύθυνσης

· Dualdrive ηλεκτρικό τιμόνι με σπορ ρύθμιση

· Κουμπί Sport/overboost (αυτή η λειτουργία μεταβάλλει την υποβοήθηση του Dualdrive ηλεκτρικού τιμονιού και αυξάνει τη ροπή από τα 180 Nm στα 206 Nm)

Φρένα

· ZPH 4.1.2 πλευστές μπροστινές δαγκάνες με έμβολο διαμέτρου 54 χλστ.

· Αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός διαμέτρου 284×22 χλστ.

· CII 34 πλευστές πίσω δαγκάνες με έμβολο διαμέτρου 34 χλστ.

· Δίσκοι δίσκοι διαμέτρου 240×11 χλστ.

· Electronic Stability Program

· TTC SYSTEM – Torque Transfer Control

Τροχοί

· Στάνταρ: 6,5×16” ζάντες αλουμινίου – Ελαστικά:195/45 R16”

· Προαιρετικά:7×17” ζάντες αλουμινίου-Ελαστικά: 205/40 R17”

Προδιαγραφές ρύπων

· Σύμφωνες με τη νόρμα Euro 5 EEC-f5

Eκπομπές CO2

· 155 γρ./χλμ.

Επιδόσεις

· Τελική ταχύτητα 205 χλμ./ώρα

· Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα 8,1 δλ.

Κατανάλωση καυσίμου

· 6,5 λτ/100 χλμ. στο συνδυασμένο κύκλο

· 5,4 λτ/100 χλμ. στο ταξίδι

· 8,5 λτ/100 χλμ. στον αστικό κύκλο

Οροφή

· Ηλεκτρικός έλεγχος ανοίγματος/κλεισίματος της οροφής

· Γυάλινο πίσω τζάμι

Δείτε το video με το Fiat 500c abarth

Δείτε φωτογραφίες από την ανοιχτή έκδοση του ιταλικού «μικρού»

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης