Η Unilever ανακοίνωσε ότι στο τρίτο τρίμηνο οι υποκείμενες πωλήσεις αυξήθηκαν 2,9%, επωφελούμενες από τους υψηλότερους όγκους και τιμές.

Η αγγλό-ολλανδική εταιρεία, στα brands της οποίας περιλαμβάνονται το Dove και το Magnum παγωτό, ανακοίνωσε ότι ο τζίρος διαμορφώθηκε στα 13,3 δισ. ευρώ στο γ΄ τρίμηνο, σε σχέση με τα 12,5 εκατ. δισ. ευρώ στην αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο τζίρος για τις μονάδες ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας καθώς και φροντίδας σπιτιού, αυξήθηκε κατά 7% και 7,7% αντιστοίχως, ενώ η μονάδα τροφίμων και αναψυκτικών είδε αύξηση του τζίρου κατά 3,5%.

Το δ.σ. έχει ανακοινώσει τριμηνιαίο μέρισμα 35,76 πενών.

«Για τη χρήση, συνεχίζουμε να αναμένουμε αύξηση των υποκείμενων πωλήσεων κατά το κατώτερο μισό του εύρους 3%-5%, σε μια βελτίωση του λειτουργικού περιθωρίου που μας διατηρεί σε σωστή τροχιά για την επίτευξη των στόχων του 2020 και άλλο ένα έτος ισχυρών ταμειακών ροών», τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος Alan Jope.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης