Τα μηχανικά κιβώτια αποτελούν πλέον τη δεύτερη επιλογή τόσο των κατασκευαστών όσο και των πελατών, με τα αυτόματα να κατέχουν τη μερίδα του λέοντος, ειδικά στα σπορ αυτοκίνητα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως αναφέρει η Porsche, αυτήν τη στιγμή, 3 στα 4 μοντέλα των σειρών 718 και 911 που κυκλοφορούν στην αγορά εφοδιάζονται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK. Στις Macan και Panamera αντίθετα, το ποσοστό αγγίζει το εκπληκτικό 100%.

Σύμφωνα με την εταιρεία από το Zuffenhausen, δεν χρειάζεσαι τον παραδοσιακό μοχλό με τις έξι σχέσεις για να οδηγείς με ευχαρίστηση μια αυθεντική Porsche.

Το διπλοσύμπλεκτο PDK προσφέρει πολύ σημαντικότερα πλεονεκτήματα, όπως ταχύτερες αλλαγές των σχέσεων κατά 60%, πιο γρήγορη απόκριση, εξαιρετικούς χρόνους και συγχρόνως μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επίσης, το PDK παρουσιάζει αυξημένη αντοχή και αποτελεσματικότητα σε όλες τις συνθήκες.

Ακόμη και σε ένα καθαρόαιμο αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων όπως η GT3 RS, το αυτόματο διαθέτει άριστη απόκριση χάρη στις σπορ ρυθμίσεις και τις μικρότερες σχέσεις μετάδοσης, γεγονός που κάνει την οδήγηση στην πίστα απολαυστική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάλιστα, η γερμανική φίρμα παροτρύνει αυτούς τους λίγους πελάτες που επιμένουν παραδοσιακά να δοκιμάσουν το PDK και να γευτούν τις αρετές του. Με απλά λόγια, η Porsche θέλει να βάλει στο «χρονοντούλαπο της ιστορίας» το μηχανικό.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης