Μία πρωτοποριακή υπηρεσία που δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να παρακολουθεί την εξέλιξη των εργασιών κατά την επίσκεψη του αυτοκινήτου του στο συνεργείο προσφέρει η Opel.
Ονομάζεται «my Digital Service» και έχει ήδη λάβει διθυραμβικές κριτικές από τους κατόχους των οχημάτων της γερμανικής φίρμας, καθώς το service ή άλλες τεχνικές εργασίες στο πρόγραμμα Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της Opel είναι πάντα διάφανες και κατανοητές στον πελάτη.
Κατά την παραμονή του αυτοκινήτου στο συνεργείο, ο πελάτης λαμβάνει ειδοποιήσεις σε κάθε στάδιο, ώστε να έχει πλήρη εικόνα ανά πάσα στιγμή για τις διαδικασίες που πραγματοποιούνται.
Μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος ή η επισκευή, ο ιδιοκτήτης ενημερώνεται πότε το αυτοκίνητο είναι έτοιμο για παραλαβή.
Οι μηχανικοί μπορούν να τεκμηριώνουν απρόβλεπτα ζητήματα που προκύπτουν με ένα βίντεο ή μία φωτογραφία, όπως απαιτούμενη αντικατάσταση ελαστικών ή φρένων.
Στη συνέχεια στέλνουν την εικόνα στον ιδιοκτήτη καθώς και τη σχετική εκτίμηση κόστους, ώστε να αποφασίσει για την εκτέλεση ή μη των εργασιών.
Οι επισκευές μπορούν να παραγγέλνονται ή να απορρίπτονται online, ενώ ο πελάτης έχει πλήρη έλεγχο των δαπανών σε όλη τη διάρκεια παραμονής του οχήματος στο συνεργείο.
Επιπλέον, όλα τα αποδεικτικά στοιχεία είναι διαθέσιμα σε ψηφιακή μορφή.
Η υπηρεσία «my Digital Service» διατίθεται αυτήν τη στιγμή σε περίπου 20 χώρες σε όλη την Ευρώπη. Στην Ελλάδα παρέχεται σε επιλεγμένα σημεία του δικτύου, προσφέροντας στους πελάτες την καλύτερη δυνατή εμπειρία service.
Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος