Ο γερμανικός όμιλος καταναλωτικών ειδών Beiersdorf ανακοίνωσε επιβράδυνση των πωλήσεων για το brand Nivea στο β΄ τρίμηνο, αν και επιβεβαίωσε τις εκτιμήσεις για το 2019.
Οι πωλήσεις α΄ εξαμήνου διαμορφώθηκαν στα 3,837 δισ. ευρώ, σε μια αύξηση 4,8% μετά από την αφαίρεση των νομισματικών επιδράσεων και εξαγορών, σε σχέση με το +6% στο α΄ τρίμηνο.
Η μετοχή της Beiersdorf υποχωρεί 2,6%.
Οι πωλήσεις της Nivea αυξήθηκαν 3,2% στο α΄ εξάμηνο. Στο α΄ τρίμηνο οι πωλήσεις είχαν αυξηθεί 4,9%.
Τον προηγούμενο μήνα η Beiersdorf ανακοίνωσε ότι δημιουργία μια μονάδα καινοτομίας για να αναπτύξει νέα indie εμπορικά σήματα και να ενισχύσει υπάρχουσες γραμμές, όπως οι Labello, 8×4, Hidrofugal.
Τα λειτουργικά κέρδη α΄ εξαμήνου αυξήθηκαν 1% στα 592 εκατ. ευρώ, εξαλείφοντας έκτακτες χρεώσεις 11 εκατ. ευρώ που συνδέονται με την απόκτηση της αμερικανικής Coppertone έναντι 550 εκατ. δολαρίων τον Μάιο.
Η Beiersdorf επιβεβαίωσε τις εκτιμήσεις για τις πωλήσεις του ομίλου το 2019, αναμένοντας αύξηση 3%-5%, και ένα λειτουργικό περιθώριο 14%-14,5% στη βασική μονάδα καταναλωτικών δραστηριοτήτων.