Η Hugo Boss αναμένει πωλήσεις και κέρδη για το σύνολο της χρήσης στο χαμηλότερο εύρος των εκτιμήσεών της, λόγω των προκλήσεων στην αμερικανική αγορά, παρά την ισχυρή αύξηση των πωλήσεων στην Κίνα.
Η μετοχή της εταιρείας υποχωρεί 2%.
Η Hugo Boss, η οποία έχει εισαγάγει πιο casual και αθλητικά στυλ για να προσελκύσει κοινά από πιο μικρές ηλικίες, πρόσφατα ήρθε σε συμφωνία με τραγουδιστές και ηθοποιούς.
Αυτή η στρατηγική έχει αποδώσει στην Ευρώπη (που είναι η μεγαλύτερή της αγορά), όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν 2% στο β΄ τρίμηνο, και ιδιαίτερα στην Ασία, με τις πωλήσεις να αυξάνονται με διψήφια ποσοστά στην Κίνα σε συγκρίσιμη και νομισματικά προσαρμοσμένη βάση.
Συνολικά τα λειτουργικά κέρδη β΄ τριμήνου αυξήθηκαν 3% στα 76 εκατ. ευρώ, με τις πωλήσεις να αυξάνονται 2% στα 675 εκατ. ευρώ, έναντι εκτιμήσεων για 79 εκατ. και 677 εκατ. ευρώ.
Αναμένει, δε, η αύξηση των προσαρμοσμένων πωλήσεων του 2019 να διαμορφωθεί στο χαμηλότερο εύρος των εκτιμήσεων για μεσαία μονοψήφια αύξηση και τα λειτουργικά κέρδη να φθάσουν το κατώτατο εύρος των εκτιμήσεων για υψηλή μονοψήφια αύξηση.