Κλίμα συναίνεσης κυριάρχησε στο σημερινό διοικητικό συμβούλιο της Super League 1, ενόψει του νέου πρωταθλήματος.
Η κεντρική διαχείριση διαφημιστικών πινακίδων των γηπέδων εγκρίθηκε ομόφωνα, για πρώτη φορά στην Ιστορία της διοργανώτριας και είναι πολύ σημαντική, γιατί ανοίγει το δρόμο για την ενιαία εικόνα και εμπορική ταυτότητα σε όλα τα γήπεδα της Super League, με θετικό αντίκτυπο και σε χορηγικό επίπεδο.
Τη νέα αγωνιστική περίοδο θα κυκλοφορήσουν αυτοκόλλητα χαρτάκια (φωτογραφίες) και μεταλλικές ταυτότητες (tags) των ομάδων του πρωταθλήματος, καθώς το Δ.Σ. αποφάσισε την επιλογή εταιρείας για την απόκτηση αποκλειστικού δικαιώματος διάθεσης αυτοκόλλητων φωτογραφιών και μεταλλικών ταπών των ποδοσφαιριστών.
Ομόφωνες αποφάσεις, επίσης, λήφθηκαν και σε άλλα θέματα, όπως π.χ. ο ορισμός των αγώνων της 1ης έως και 3ης αγωνιστικής, θέματα αναβάθμισης γηπεδικών εγκαταστάσεων με γνώμονα την ασφάλεια και την καλύτερη εξυπηρέτηση των φιλάθλων κ.α. Οι λεπτομέρειες, μετά την έγκριση του Δ.Σ., θα καθοριστούν από τα εντεταλμένα στελέχη των ομάδων της Super League 1, τα οποία είναι επιφορτισμένα με τη διοργάνωση των αγώνων.
H ανακοίνωση:
«Κατά τη σημερινή του συνεδρίαση, το Δ.Σ. της Super League αποφάσισε, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα:
1/ Εγκρίθηκε ομόφωνα η κεντρική διαχείριση διαφημιστικών πινακίδων των γηπέδων.
2/ Εγκρίθηκε ομόφωνα η επιλογή εταιρείας για την απόκτηση αποκλειστικού δικαιώματος διάθεσης αυτοκόλλητων φωτογραφιών και μεταλλικών ταπών των ποδοσφαιριστών της Super League.
3/ Εγκρίθηκαν ομόφωνα θέματα προγράμματος των αγώνων, εγκαταστάσεων, καθώς και διοργανώσεων των πρωταθλημάτων υποδομής κ.α.»