Επιμέλεια: Βασίλης Σαρημπαλίδης
Κάτω από το καπό του Ford Ranger Raptor έχει τοποθετηθεί ένας κινητήρας diesel Bi-turbo χωρητικότητας 2.0 λίτρων. Ο συγκεκριμένος αποδίδει 213 ίππους και παράγει 500Nm ροπής. Στη γλώσσα των αριθμών, το 0-100 επιτυγχάνεται σε 10,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 170 χλμ./ώρα.
Το εντυπωσιακό όμως είναι πως με αυτήν την… τελική το αμερικανικό pick up μπορεί να κινηθεί όχι μόνο σε ασφάλτινο δρόμο αλλά και εκτός! Να σημειώσουμε πως ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων.
Σε ακραίες συνθήκες…
Για να λειτουργεί στο όριο ο συγκεκριμένος κινητήρας, οι μηχανικοί της Ford Performance τον δοκίμασαν Ο κινητήρας σε ένα τέτοιο όχημα πρέπει να αντέχει…εκτενώς για να εξασφαλίσουν την αντοχή του στις πιο σκληρές και ακραίες συνθήκες. Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα που αφορά στη λειτουργία των υπερσυμπιεστών υψηλής και χαμηλής πίεσης του κινητήρα επί 200 συνεχείς ώρες, γεγονός που δείχνει και την αντοχή του.
Οι υπερσυμπιεστές λειτουργούν σειριακά στις χαμηλότερες στροφές, για αυξημένη ροπή και απόκριση και ο μεγαλύτερος, χαμηλής πίεσης υπερσυμπιεστής παράγει τη μέγιστη ισχύ του σε υψηλότερους ρυθμούς περιστροφής.
Διαβάστε επίσης: Ford Ranger Raptor: Λιώνουμε… στο Μαρόκο το πιο σκληροτράχηλο pick up
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Ford Ranger Raptor πατήστε ΕΔΩ