Εξαπλώνεται το μήνυμα της καμπάνιας της Marketing Greece, «Oh My Greece | Unlock the feeling» και αγκαλιάζει όλο και μεγαλύτερο ακροατήριο. Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, η κεντρική ταινία της καμπάνιας «Oh My Greece | Unlock the feeling», έχοντας ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις με περισσότερα από 3 εκατ. views, 27 χιλ. shares και 11 χιλ. σχόλια, χωρίς διαφημιστική δαπάνη, παραχωρείται σε ξενοδοχεία, ενοικιαζόμενα δωμάτια και τουριστικά γραφεία.

Για ένα χρόνο, οι ανωτέρω επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να προβάλλουν την ταινία σε κοινόχρηστους χώρους, αλλά και να αξιοποιήσουν τη μουσική της ταινίας – η σύνθεση της οποίας έγινε αποκλειστικά για την καμπάνια- στους ανελκυστήρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, με την υποστήριξη του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), η Marketing Greece ξεκινάει άμεσα την προώθηση της καμπάνιας σε travel audience networks με χρήση κατάλληλων εργαλείων σε στοχευμένες αγορές. Ενώ, όπως έχει ανακοινωθεί, ο ΕΟΤ έχει εντάξει την ταινία στο ευρύτερο διαφημιστικό του πλάνο.

Τέλος, το «fundraising» (άντληση κεφαλαίων) συνεχίζεται, αναζητώντας νέους υποστηρικτές με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της προώθησης της ταινίας. «Ο πρώτος κύκλος της καμπάνιας «Oh My Greece |Unlock the feeling», όπως τονίζεται, κατάφερε οργανικά, χωρίς δηλαδή διαφημιστική δαπάνη, να κατακτήσει τις καρδιές του κοινού.

Τώρα είναι η στιγμή που για να διαδώσει ακόμα πιο μακριά το μήνυμα της χρειάζεται την υποστήριξη όλων. Η αρχή γίνεται με τον ΣΕΤΕ και τον ΕΟΤ, διατηρώντας παράλληλα ανοικτό το “fundraising” με στόχο η μοναδικότητα της χώρας μας να φτάσει όσο το δυνατόν πιο μακριά», δήλωσε σχετικά η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης