Την απαγόρευση διαφήμισης τροφίμων κακής διατροφικής αξίας, στα παιδιά, ηλικίας κάτω των 16 ετών ζητάει το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή (ΚΕΠΚΑ).

Η απαγόρευση, όπως κρίνει το ΚΕΠΚΑ, πρέπει να περιλαμβάνει όλα τα είδη των διαφημίσεων, προς τα παιδιά, δηλαδή, τηλεοπτικές, ραδιοφωνικές, έντυπες, μέσω διαδικτύου, στα σημεία πώλησης και στις συσκευασίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας απευθύνει σύσταση, προς τις Κυβερνήσεις, να εφαρμόσουν πολιτικές, που θα μειώνουν τις επιπτώσεις της διαφήμισης ”σκουπιδοτροφίμων” στα παιδιά. Συγκεκριμένα, ο Π.Ο.Υ. απευθύνει έκκληση, στις Κυβερνήσεις, να απαγορεύσουν τη διαφήμιση των σκουπιδοτροφίμων, σε περιοχές, όπου μαζεύονταν παιδιά, π.χ. σχολεία, παιδότοπους, παιδικές χαρές.

Σημειώνεται σε ανακοίνωση του ΚΕΠΚΑ, ότι η διαφήμιση των τροφίμων, που απευθύνεται, σε παιδιά, είναι ένας παράγοντας, που συμβάλει, σημαντικά, στην αύξηση των ποσοστών παχυσαρκίας και μεγάλου βάρους, όπως αναγνώρισε ο Π.Ο.Υ., το 2005 και η νέα σύστασή του κάνει ξεκάθαρο ότι οι Κυβερνήσεις έχουν την ευθύνη να διασφαλίσουν ότι θα ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα, για την προστασία της υγείας των παιδιών.

«Τα τελευταία χρόνια, η βιομηχανία τροφίμων έκανε κάποια βήματα, να ανταποκριθεί, στους προβληματισμούς των καταναλωτών. Δυστυχώς, όμως, τα βήματα είναι δειλά και οι εθελοντικές πρωτοβουλίες δεν έχουν σοβαρά αποτελέσματα. Η σύσταση του Π.Ο.Υ. έχει στόχο να κλείσει τα κενά, που δημιουργούνται, από τις πολιτικές των επιχειρήσεων. Η σύσταση ζητά εποπτεία της αγοράς, ελεγκτικούς μηχανισμούς και κυρώσεις», αναφέρει σε ανακοίνωσή του το ΚΕΠΚΑ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης