Τα παπιά ζουν και βασιλεύουν και όσο περνάει ο καιρός, γίνονται όλο και πιο δυνατά, όλο και πιο τεχνολογικά προηγμένα. Σε αυτήν την κατηγορία ανήκει και το GTR 150.
Τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση του Supra-X 125 Helm-in (του μοναδικού παπιού που έχει χώρο για φύλαξη κράνους κάτω από τη σέλα) και λίγους μήνες μετά την αναβίωση του Super Cub, η Honda προχώρησε στο λανσάρισμα του πιο δυνατού παπιού που έχει κατασκευάσει ποτέ. Η είσοδος του GTR150 Supra στην ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας σηματοδοτεί μία νέα γενιά Sport δικύκλων πόλης, που εκ πρώτης όψεως δείχνουν ικανά να διεγείρουν τις αισθήσεις των αναβατών. Τo νέο GTR150 κατασκευάζεται στο εργοστάσιο P.T. Astra Honda Motor στην Ινδονησία, ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια κατασκευής Cubs στον κόσμο. Διαθέτει κινητήρα που αποδίδει 15,1 HP, «δανεισμένο» από τη μοτοσυκλέτα CBR150R.
Το μονοκύλινδρο σύνολο διαθέτει σύστημα ψεκασμού PGM-FΙ και εγγυάται δυνατή επιτάχυνση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με αποτέλεσμα να συνιστά μία μοναδική πρόταση στην αστική μετακίνηση. Ένας συμπαγής θάλαμος καύσης σε συνδυασμό με αυλό εισαγωγής μεγάλης διαμέτρου βελτιστοποιεί την απόδοση καύσης και ψύξης. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το GTR προσφέρει ευελιξία χάρη στις συμπαγείς του διαστάσεις και ευκολία μετακίνησης για δύο άτομα, τόσο στα στενά όρια της πόλης όσο και εκτός. Καταφέρνει να συνδυάζει την ευκολία και την άνεση οδήγησης ενός παπιού με τις επιδόσεις μίας μικρής μοτοσυκλέτας. Το GTR150 Supra μοιάζει με παπί, αλλά ταυτόχρονα διαθέτει εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με συμπλέκτη, στοιχείο που ξεκάθαρα παραπέμπει σε μοτοσυκλέτα. Παράλληλα, ανεβάζει τον πήχη με την αισθητική που προσφέρει χάρη στις ελκυστικές και ταυτόχρονα τολμηρές γραμμές, οι οποίες προσδίδουν κύρος και μια μοντέρνα σπορ εμφάνιση.
Κύρια χαρακτηριστικά
Το GTR είναι ένα αληθινό εργαλείο για τις καθημερινές μετακινήσεις δύο ατόμων στα όρια εντός και εκτός πόλης, με κατανάλωση καυσίμου μόλις 2,23 lt/100km, στοιχείο που του χαρίζει αυτονομία 195 χιλιομέτρων. Διαθέτει ελαφρύ ατσάλινο πλαίσιο διπλής δοκού τύπου «διαμάντι», το οποίο συνδυάζει υψηλή στρεπτική ακαμψία, ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και ευελιξία σε συνθήκες πόλης, ακόμα και με πλήρες φορτίο. Η γεωμετρία του πλαισίου είναι τέτοια, που προσφέρει την ιδανική συγκέντρωση των μαζών και εξαιρετική κατανομή βάρους στο εμπρός σύστημα (Mass Forward Proportion). Ταυτόχρονα προσφέρει όρθια θέση οδήγησης για εξαιρετική περιμετρική ορατότητα στην καθημερινή μετακίνηση στην πόλη αλλά και άνεση κατά τη διάρκεια οδήγησης μεγάλων αποστάσεων.
Παράλληλα, οι τροχοί των 17’’ και τα λάστιχα μεγάλου μεγέθους χαρίζουν αυτοπεποίθηση και αίσθημα ασφάλειας κάτω από όλες τις οδικές συνθήκες. Στην κορυφαία ασφάλεια που προσφέρει το GTR συνεισφέρει το δικάναλο ABS σε συνεργασία με τα υδραυλικά δισκόφρενα της Nissin, διαμέτρου 255mm μπροστά και 220mm πίσω, τα οποία προσφέρουν γραμμική απόδοση και αντοχή ακόμα και ύστερα από επίπονη χρήση. Στον τομέα των αναρτήσεων το GTR εφοδιάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 31mm και μονό αμορτισέρ με έδραση απευθείας στο ψαλίδι. Οι τροχοί του είναι 17’’ και είναι εξοπλισμένοι με χυτές ζάντες αλουμινίου και ελαστικά tubeless διαστάσεων 90/80-17 και 120/70-17, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτόν στη διαμόρφωση ενός σπορ χαρακτήρα.
Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται πολυεδρικός προβολέας led δύο επιπέδων, ο οποίος προσδίδει αναγνωρίσιμη ιδιαιτερότητα και ταυτόχρονα χαμηλή κατανάλωση ρεύματος. Ο μοντέρνος πίνακας οργάνων συνδυάζει αναλογικό στροφόμετρο με ψηφιακές ενδείξεις για ταχύμετρο, στάθμη καυσίμου, σχέση κιβωτίου ταχυτήτων και μερικό χιλιομετρητή. Η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται με ηλεκτρική μίζα και σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης υπάρχει και η επιλογή χειροκίνητης με μανιβέλα.
Τιμή και διάθεση
Το νέο παπί της Honda είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το δίκτυο των επίσημων συνεργατών της αντιπροσωπείας και σε δύο εκδόσεις: Τη Sporty στα 3.490€ και την Exclusive στα 3.590€, την πρώτη σε δύο χρωματικές αποχρώσεις και τη δεύτερη σε μία. Περισσότερα μπορείτε να μάθετε εδώ.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Τύπος |
4χρονος, 4βάλβιδος, υγρόψυκτος |
Κυβισμός |
149,2cc |
Διάμετρος x Διαδρομή |
57,3 x 57,8mm |
Σχέση Συμπίεσης |
11.3:1 |
Μέγιστη Ισχύς |
15,1Hp στις 9.000rpm |
Μέγιστη Ροπή |
12,6 Nm στις 6.500rpm |
Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα |
1,3 lt |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ |
|
Τροφοδοσία |
Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου |
4,5 lt |
Κατανάλωση |
2,23lt/100km |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |
|
Μίζα |
Ηλεκτρική |
Μπαταρία |
12V-5Ah |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
|
Τύπος Συμπλέκτη |
Υγρός πολύδισκος |
Τύπος κιβωτίου |
6τάχυτο κιβώτιο |
ΣΚΕΛΕΤΟΣ |
|
Τύπος |
Ατσάλινο διπλής δοκού, τύπου διαμάντι |
ΠΛΑΙΣΙΟ |
|
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) |
2.025 x 725 x 1.102mm |
Μεταξόνιο |
1.276mm |
Γωνία Κάστερ |
25,1° |
Ίχνος τροχού |
83,2mm |
Απόσταση από το έδαφος |
150mm |
Διάμετρος στροφής |
1,9m |
Βάρος (πλήρες υγρών) |
122kg |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
|
Τύπος Εμπρός |
Τηλεσκοπικό πιρούνι 31mm |
Τύπος Πίσω |
Μονό αμορτισέρ |
ΤΡΟΧΟΙ |
|
Τύπος Εμπρός |
Χυτό αλουμίνιο |
Τύπος Πίσω |
Χυτό αλουμίνιο |
Ελαστικό εμπρός |
90/80-17M/C 46P |
Ελαστικό πίσω |
120/70-17M/C 58P |
ΦΡΕΝΑ |
|
Τύπος Εμπρός |
Μονό διάτρητο υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 255mm με ABS |
Τύπος Πίσω |
Μονό διάτρητο υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 220mm με ABS |
ΦΩΤΙΣΜΟΣ |
|
Προβολέας |
LED |
Πίσω φως |
12V-21/5W |