Τα παπιά ζουν και βασιλεύουν και όσο περνάει ο καιρός, γίνονται όλο και πιο δυνατά, όλο και πιο τεχνολογικά προηγμένα. Σε αυτήν την κατηγορία ανήκει και το GTR 150.

Τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση του Supra-X 125 Helm-in (του μοναδικού παπιού που έχει χώρο για φύλαξη κράνους κάτω από τη σέλα) και λίγους μήνες μετά την αναβίωση του Super Cub, η Honda προχώρησε στο λανσάρισμα του πιο δυνατού παπιού που έχει κατασκευάσει ποτέ. Η είσοδος του GTR150 Supra στην ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας σηματοδοτεί μία νέα γενιά Sport δικύκλων πόλης, που εκ πρώτης όψεως δείχνουν ικανά να διεγείρουν τις αισθήσεις των αναβατών. Τo νέο GTR150 κατασκευάζεται στο εργοστάσιο P.T. Astra Honda Motor στην Ινδονησία, ένα από τα πιο σύγχρονα εργοστάσια κατασκευής Cubs στον κόσμο. Διαθέτει κινητήρα που αποδίδει 15,1 HP, «δανεισμένο» από τη μοτοσυκλέτα CBR150R.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μονοκύλινδρο σύνολο διαθέτει σύστημα ψεκασμού PGM-FΙ και εγγυάται δυνατή επιτάχυνση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με αποτέλεσμα να συνιστά μία μοναδική πρόταση στην αστική μετακίνηση. Ένας συμπαγής θάλαμος καύσης σε συνδυασμό με αυλό εισαγωγής μεγάλης διαμέτρου βελτιστοποιεί την απόδοση καύσης και ψύξης. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το GTR προσφέρει ευελιξία χάρη στις συμπαγείς του διαστάσεις και ευκολία μετακίνησης για δύο άτομα, τόσο στα στενά όρια της πόλης όσο και εκτός. Καταφέρνει να συνδυάζει την ευκολία και την άνεση οδήγησης ενός παπιού με τις επιδόσεις μίας μικρής μοτοσυκλέτας. Το GTR150 Supra μοιάζει με παπί, αλλά ταυτόχρονα διαθέτει εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με συμπλέκτη, στοιχείο που ξεκάθαρα παραπέμπει σε μοτοσυκλέτα. Παράλληλα, ανεβάζει τον πήχη με την αισθητική που προσφέρει χάρη στις ελκυστικές και ταυτόχρονα τολμηρές γραμμές, οι οποίες προσδίδουν κύρος και μια μοντέρνα σπορ εμφάνιση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κύρια χαρακτηριστικά

Το GTR είναι ένα αληθινό εργαλείο για τις καθημερινές μετακινήσεις δύο ατόμων στα όρια εντός και εκτός πόλης, με κατανάλωση καυσίμου μόλις 2,23 lt/100km, στοιχείο που του χαρίζει αυτονομία 195 χιλιομέτρων. Διαθέτει ελαφρύ ατσάλινο πλαίσιο διπλής δοκού τύπου «διαμάντι», το οποίο συνδυάζει υψηλή στρεπτική ακαμψία, ευστάθεια στις υψηλές ταχύτητες και ευελιξία σε συνθήκες πόλης, ακόμα και με πλήρες φορτίο. Η γεωμετρία του πλαισίου είναι τέτοια, που προσφέρει την ιδανική συγκέντρωση των μαζών και εξαιρετική κατανομή βάρους στο εμπρός σύστημα (Mass Forward Proportion). Ταυτόχρονα προσφέρει όρθια θέση οδήγησης για εξαιρετική περιμετρική ορατότητα στην καθημερινή μετακίνηση στην πόλη αλλά και άνεση κατά τη διάρκεια οδήγησης μεγάλων αποστάσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, οι τροχοί των 17’’ και τα λάστιχα μεγάλου μεγέθους χαρίζουν αυτοπεποίθηση και αίσθημα ασφάλειας κάτω από όλες τις οδικές συνθήκες. Στην κορυφαία ασφάλεια που προσφέρει το GTR συνεισφέρει το δικάναλο ABS σε συνεργασία με τα υδραυλικά δισκόφρενα της Nissin, διαμέτρου 255mm μπροστά και 220mm πίσω, τα οποία προσφέρουν γραμμική απόδοση και αντοχή ακόμα και ύστερα από επίπονη χρήση. Στον τομέα των αναρτήσεων το GTR εφοδιάζεται με τηλεσκοπικό πιρούνι 31mm και μονό αμορτισέρ με έδραση απευθείας στο ψαλίδι. Οι τροχοί του είναι 17’’ και είναι εξοπλισμένοι με χυτές ζάντες αλουμινίου και ελαστικά tubeless διαστάσεων 90/80-17 και 120/70-17, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτόν στη διαμόρφωση ενός σπορ χαρακτήρα.

Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται πολυεδρικός προβολέας led δύο επιπέδων, ο οποίος προσδίδει αναγνωρίσιμη ιδιαιτερότητα και ταυτόχρονα χαμηλή κατανάλωση ρεύματος. Ο μοντέρνος πίνακας οργάνων συνδυάζει αναλογικό στροφόμετρο με ψηφιακές ενδείξεις για ταχύμετρο, στάθμη καυσίμου, σχέση κιβωτίου ταχυτήτων και μερικό χιλιομετρητή. Η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται με ηλεκτρική μίζα και σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης υπάρχει και η επιλογή χειροκίνητης με μανιβέλα.

Τιμή και διάθεση

Το νέο παπί της Honda είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το δίκτυο των επίσημων συνεργατών της αντιπροσωπείας και σε δύο εκδόσεις: Τη Sporty στα 3.490€ και την Exclusive στα 3.590€, την πρώτη σε δύο χρωματικές αποχρώσεις και τη δεύτερη σε μία. Περισσότερα μπορείτε να μάθετε εδώ.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

 

Τύπος

4χρονος, 4βάλβιδος, υγρόψυκτος

Κυβισμός

149,2cc

Διάμετρος x Διαδρομή

57,3 x 57,8mm

Σχέση Συμπίεσης

11.3:1

Μέγιστη Ισχύς

15,1Hp στις 9.000rpm

Μέγιστη Ροπή

12,6 Nm στις 6.500rpm

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

1,3 lt

ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ

 

Τροφοδοσία

Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου

4,5 lt

Κατανάλωση

2,23lt/100km

ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

 

Μίζα

Ηλεκτρική

Μπαταρία

12V-5Ah

ΜΕΤΑΔΟΣΗ

 

Τύπος Συμπλέκτη

Υγρός πολύδισκος

Τύπος κιβωτίου

6τάχυτο κιβώτιο

ΣΚΕΛΕΤΟΣ

 

Τύπος

Ατσάλινο διπλής δοκού, τύπου διαμάντι

ΠΛΑΙΣΙΟ

 

Διαστάσεις (ΜxΠxΥ)

2.025 x 725 x 1.102mm

Μεταξόνιο

1.276mm

Γωνία Κάστερ

25,1°

Ίχνος τροχού

83,2mm

Απόσταση από το έδαφος

150mm

Διάμετρος στροφής

1,9m

Βάρος (πλήρες υγρών)

122kg

ΑΝΑΡΤΗΣΗ

 

Τύπος Εμπρός

Τηλεσκοπικό πιρούνι 31mm

Τύπος Πίσω

Μονό αμορτισέρ

ΤΡΟΧΟΙ

 

Τύπος Εμπρός

Χυτό αλουμίνιο

Τύπος Πίσω

Χυτό αλουμίνιο

Ελαστικό εμπρός

90/80-17M/C 46P

Ελαστικό πίσω

120/70-17M/C 58P

ΦΡΕΝΑ

 

Τύπος Εμπρός

Μονό διάτρητο υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 255mm με ABS

Τύπος Πίσω

Μονό διάτρητο υδραυλικό δισκόφρενο διαμέτρου 220mm με ABS

ΦΩΤΙΣΜΟΣ

 

Προβολέας

LED

Πίσω φως

12V-21/5W

 

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης