Η αντικατάσταση του παραδοσιακού γραμματοκιβωτίου από ένα ηλεκτρονικό, η ηλεκτρονική εξόφληση του συνόλου των λογαριασμών και η ψηφιακή διάθεση εντύπων, περιλαμβάνονται στον σχεδιασμό των ΕΛΤΑ για την δημιουργία ενός νέου πακέτου ψηφιακών υπηρεσιών στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού των Ελληνικών Ταχυδρομείων, με στόχο την παροχή περισσότερο στοχευμένων και πρωτοποριακών υπηρεσιών που θα προσφέρουν πολλαπλασιαστικά οφέλη για τον πελάτη και την εταιρία

Τον σχεδιασμό αυτό περιέγραψε ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ Ηλίας Αθανασίου σε συζήτηση, στην οποία συμμετείχε στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, με θέμα «Δημιουργώντας την ψηφιακή επιχείρηση», .

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κ. Αθανασίου είπε ότι σχέση των ΕΛΤΑ με την τεχνολογία είναι διττή: αφενός έχει επηρεαστεί αρνητικά ο τζίρος της εταιρείας από την ψηφιοποίηση των παραδοσιακών μέσων, αφετέρου ο ταχυδρομικός τομέας παρουσιάζει ιδιαίτερες και μεγάλες ευκαιρίες με τη χρήση της σύγχρονης τεχνολογίας.

Εστιάζοντας στην ψηφιακή εποχή των Ελληνικών Ταχυδρομείων είπε: «Στόχος μας είναι να αντικαταστήσουμε το παραδοσιακό γραμματοκιβώτιο με ένα ηλεκτρονικό, όπως τα Σουηδικά ταχυδρομεία, για παράδειγμα, που είναι πρωτοπόρα στον τομέα αυτό».

«Όλοι οι λογαριασμοί θα παραλαμβάνονται σε μία εφαρμογή, συγκεντρωμένοι σε ένα σημείο αναφοράς για το χρήστη. Ο χρήστης θα ειδοποιείται για την ημερομηνία λήξης των λογαριασμών και θα μπορεί να τους εξοφλεί ηλεκτρονικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτό βλέπουμε εμείς ως ευκαιρία», πρόσθεσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας και ανέφερε επίσης μια άλλη ευκαιρία των ΕΛΤΑ «να είναι κυρίαρχα στον τομέα της ηλεκτρονικής διανομής εντύπων, να δραστηριοποιηθούν δηλαδή εκεί που λαμβάνει χώρα η μεγάλη επανάσταση παγκοσμίως στον κλάδο μας».

Στα μεγάλα πλεονεκτήματα των ΕΛΤΑ στην ψηφιακή εποχή ανέφερε ότι τα Ελληνικά Ταχυδρομεία δέχονται κάθε μήνα την επίσκεψη 4 εκατομμυρίων πελατών, δηλαδή περίπου του 40% του πληθυσμού, είτε με την φυσική παρουσία στα καταστήματα είτε με την ψηφιακή στην ιστοσελίδα της εταιρείας σημειώνοντας ότι «αυτό αποτελεί μία σοβαρή αξία» και ότι «η τεχνολογία θα μας βοηθήσει να προσφέρουμε πιο στοχευμένες και πρωτοποριακές υπηρεσίες».

«Διαθέτουμε το μεγαλύτερο ταχυδρομικό δίκτυο της χώρας με 1.200 σημεία εξυπηρέτησης και software για τη διαχείριση των ταχυδρομικών αντικειμένων που μπορεί να αποφέρει πολλαπλασιαστικά οφέλη για τον πελάτη και την εταιρία, μέσω της τεχνολογίας που θα είναι καταλύτης για τις μελλοντικές εξελίξεις των ΕΛΤΑ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Για παράδειγμα, ο πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να επιλέγει μέσω κινητού τηλεφώνου το σημείο παραλαβής ενός δέματος, που θα μπορούσε να είναι ένα πρατήριο καυσίμων, ένα ξενοδοχείο με 24ωρη εξυπηρέτηση ή ένα smart box στο Μετρό» πρόσθεσε ο κ. Αθανασίου.

«Για την πετυχημένη εφαρμογή νέων τεχνολογιών σημαντικό ρόλο σε μία επιχείρηση αποτελεί η εταιρική κουλτούρα», ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΤΑ, «οι εργαζόμενοι των ΕΛΤΑ διαθέτουν ιδιαίτερες ικανότητες και δυνατότητες, και μπορούν να συμβάλουν ενεργά στην αναδιαμόρφωση της επιχειρηματικής στρατηγικής θεωρώντας την τεχνολογία ως σύμμαχο που θα φέρει σημαντική προστιθέμενη αξία στο έργο τους, ώστε να ανταποκριθούν στις σύγχρονες ανάγκες και να διασφαλίσουν την ανάπτυξη και το μέλλον των Ελληνικών Ταχυδρομείων».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης