Του Λουκά Παπαλάμπρου

Τα κινητήρια σύνολα της νέας γενιάς του δημοφιλούς supermini, το οποίο αναμένεται στην ελληνική αγορά το φθινόπωρο, αποκάλυψε στο πλαίσιο της έκθεσης της Γενεύης η Renault.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το καινούργιο Clio θα προσφέρεται στη βασική έκδοση με τον τρικύλινδρο 1.000άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 75 ίππων και 95 Nm ροπής. Ακολουθεί ο νέος 1.0 TCe με τους 100 ίππους και τα 160 Nm ροπής που αντικαθιστά τον 0.9 TCe. Το συγκεκριμένο μοτέρ συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ή το αυτόματο CVT.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο 1.3 TCe απόδοσης 130 ίππων και 240 Nm ροπής. Συνεργάζεται με μηχανικό εξάρι κιβώτιο ή το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Στους diesel υπάρχει μόνο μία επιλογή και πιο συγκεκριμένα ο 1.5 Blue dCi με 85 και 115 ίππους.

Από τις αρχές του 2020, το Clio θα είναι διαθέσιμο και ως υβριδικό. Η έκδοση αυτή ονομάζεται  E-Tech και τροφοδοτείται από έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα 1.6 λίτρου, ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μία μπαταρία χωρητικότητας 1,2 kWh.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαβάστε επίσης: Το καλύτερο Renault Clio της ιστορίας

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης