ΑΠΟΛΥΘΗΚΕ Η ΡΕΪΝΑ ΕΣΚΕΝΑΖΙ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η σκηνοθέτιδα της πολυσυζητημένης, πολυδιαφημισμένης σειράς «Έχω ένα μυστικό» απολύθηκε. Σύμφωνα με πληροφορίες μου, εκείνη το πληροφορήθηκε από ανθρώπους άλλου καναλιού. Τη θέση της παίρνει ο Στράτος Μαρκίδης.

Δυστυχώς τα νέα που αφορούν ΟΛΟΥΣ τους ανθρώπους που εργάζονται στον ALPHA δεν είναι καλά. Παρακολουθώ την πληθώρα δημοσιευμάτων που αφορούν στη σχέση του Λάκη με το κανάλι, όπου τα μισά δημοσιεύματα θέλουν να έχει μπει ο Λάκης στο στόχαστρο από δύο κυρίες, στελέχη του σταθμού (έτσι ακριβώς το ανέδειξε το θέμα η Ντέπυ Γκολεμά στον Ελεύθερο Τύπο, πληροφορία που την συνέχισαν και άλλοι) και τα υπόλοιπα δημοσιεύματα θέλουν τον Λάκη να θεωρεί ανεπαρκείς τις γνώσεις των υψηλόβαθμων στελεχών του προγραμματισμού.

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προς το παρόν ΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ κλήθηκαν να τα βγάλουν οι εργαζόμενοι που βρίσκονται είτε στο κανάλι, είτε σε εξωτερικές παραγωγές και οι οποίοι κυριολεκτικά μένουν στον δρόμο.

Τις παραγωγές που κόβονται ή που θα κοπούν δεν τις πρότειναν ούτε οι διευθυντές φωτογραφίας, ούτε οι μακιγιέρ, ούτε οι ηθοποιοί, ούτε οι βοηθοί σκηνοθέτες. Τις επέλεξαν, τις πρότειναν και τις επέβαλαν άλλοι. Οι εργαζόμενοι, η μεγάλη μάζα των εργαζομένων είναι εκτελεστικοί. Οι σειρές, οι εκπομπές και τα προγράμματα πριν βγούνε στον αέρα, έχουν «πάρει πράσινο φως» από το κανάλι. Όταν λέω «κανάλι» δεν αναφέρομαι στο κτίριο, αλλά σε πρόσωπα. Στην κρίση, λοιπόν, πάνω, όταν μπαίνουμε σε καθεστώς μεταβατικό… το «κανάλι» μοιάζει να μην είναι πρόσωπο, αλλά… ντουβάρι.

Το γράφω γιατί το έχω ζήσει στο παρελθόν, όταν ο ALPHA άλλαζε χέρια και από κανάλι του Αλαφούζου, γινότανε κανάλι του Τσοτσορού… Εκείνη, λοιπόν, την εποχή… βρεθήκαμε στο δρόμο, τεχνικοί και δημοσιογράφοι, οι οποίοι είχαμε κληθεί πάμπολλες φορές από τις διευθύνσεις του σταθμού (Μαλέλης – Κακαουνάκης – Πετρόπουλος) να βάλουμε «πλάτη» να στηρίξουμε το μαγαζί… απλήρωτοι…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Καλέ, θυμάμαι ότι οι τεχνικοί, οι καμεραμανατζήδες… κλαίγανε αγκαλιά πάνω στις κάμερες… Θυμάμαι ότι κουβαλούσαμε στο σπίτι μας υλικό του σταθμού, με τον φόβο ότι μπορεί να γίνει πλιάτσικο… Θυμάμαι ότι τεχνικοί δεν είχαν να πληρώσουν γάλα για το παιδί τους. Αυτά δεν τα θυμάμαι εγώ… τα θυμάται όλη η πιάτσα… Μιλάω για την εποχή του 1999… Ξαφνικά, λοιπόν, μαθαίνουμε ότι… ο σταθμός δεν είναι ο… σταθμός… Μέσα σε μία νύχτα είχε αλλάξει χέρια… Βρεθήκαμε στον δρόμο κυριολεκτικά… καμιά εκατοστή άνθρωποι… χωρίς να μας πει άνθρωπος κουβέντα… ΚΑΝΕΝΑΣ… Ψάχναμε, ζητούσαμε να μάθουμε γιατί, τί λάθος κάναμε… πουθενά, κανείς, ποτέ (Ο Κακαουνάκης που μας μιλούσε και κατέβαινε στην αίθουσα σύνταξης, είχε αποχωρήσει ένα μήνα πριν, για τον Στάθη Τσοτσορό ακούγαμε, αλλά δεν τον ξέραμε και ο Μαλέλης… είχε φύγει για τσιγάρα και δεν ξαναγύρισε… αργότερα μάθαμε ότι δεν μπορούσε να αντέξει αυτή την κατάσταση σε επίπεδο ψυχολογικό). 

Το θέμα μου, λοιπόν, εμένα το ΜΕΓΑ, δεν είναι αν ο Λάκης θεωρεί ανεπαρκείς τις δύο κυρίες που φωτογραφίζει η Ντέπυ… το θέμα μου είναι… αγαπητοί συνάδελφοι ΠΟΙΟΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΙ ΠΗΓΕ ΣΤΡΑΒΑ…

Επειδή, λοιπόν, εγώ είμαι ρομαντικιά, μήπως μπορεί κάποιος να απαντήσει στο

«Ποιος είχε την ευθύνη για ανθρώπους, σειρές, προγράμματα, σήριαλ που βγήκανε στον αέρα;» Το κτίριο πάντως όχι.

 Τώρα όσον αφορά στον Λάκη. Ξέρω ότι ο Λάκης είναι χαρισματικός. Ξέρω ότι ο Λάκης ευεργέτησε τον ALPHA και ο ALPHA επίσης ευεργέτησε τον Λαζόπουλο. Το «Τσαντίρι» θυμάμαι ότι την πρώτη χρονιά προβολής του, έκανε μονοψήφια σε πολλά τέταρτα… Αν έκανα εγώ την εκπομπή και όχι ο Λάκης θα με είχανε «κόψει» τον πρώτο μήνα. Όμως τότε προφανώς ο Κοντομηνάς ήξερε ότι έχει έναν χαρισματικό παραγωγό και ότι ο ίδιος ο Λάκης θα έκανε τα ΠΑΝΤΑ για να ανεβάσει την εκπομπή. Το έκανε… και χειροκροτήθηκε από το σύμπαν… Όπως φέρθηκε το κανάλι στον Λάκη, κανονικά θα πρέπει να φέρεται σε κάθε παραγωγό που επιλέγει, πιστεύει και εκτιμά. Ξέρετε στο εξωτερικό… οι φίλοι μας οι ξένοι πιστεύουν ότι μια παραγωγή πρέπει να μείνει στην ίδια θέση, στην ίδια ώρα και μέρα προβολής δύο χρόνια για να αρχίσει να… εμπεδώνει κοινό!!!

ΣΤΗΝ ΦΑΣΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ του ALPHA που βρισκόμαστε σήμερα αναμενόμενο είναι να υπάρξουν θύματα… Πάντα υπήρξαν. Θα δημιουργηθούν επίσης και παράπλευρες απώλειες. Επειδή όμως ο νόμος της τηλεόρασης είναι ότι μπορεί να είναι ΟΜΑΔΙΚΗ δουλειά, αλλά την επιτυχία όπως και την αποτυχία την χρεώνεται ένας, ο καπετάνιος δηλαδή, είναι κρίμα και άδικο, μην πω και άνανδρο, να διαπομπεύονται οι εκτελεστικοί και όχι οι έχοντες το στρατηγικό σχεδιασμό. 

ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ:

Νομίζει κάποιος δηλαδή ότι αν το X – FACTOR (κούφια η ώρα που το γράφω, απλώς παράδειγμα το φέρνω) δεν πάει καλά και σταματήσει… θα έχει ο Σάκης πρόβλημα; Να είναι καλά το παιδί… μόνο πρόβλημα δε θα έχει.

Αυτός που εύχεται, που προσεύχεται και που θέλει να πάει καλά η παραγωγή, περισσότερο και από τον ίδιον τον Κυριακού και την οικογένειά του, είναι ο φροντιστής, ο διευθυντής φωτογραφίας και ο χειριστής του γερανού…

Επειδή, λοιπόν, τα κανάλια δημιουργήθηκαν από ανθρώπους (αργότερα μπήκαν οι τεχνοκράτες), όταν γίνεσαι επιτελικός, οφείλεις να σκέφτεσαι το βάρος των αποσκευών που κουβαλάς στην πλάτη σου…

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΟΥΜΕ

Με κάλεσε ο Βασίλης Δρυμούσης να εξηγήσω στο πλατύ κοινό, τί σημαίνουν οι όροι

ΠΟΛΥ ΣΕΞΟΥΑΛ, ΜΠΑΪΣΕΞΟΥΑΛ, ΑΣΕΞΟΥΑΛ, ΜΕΤΡΟΣΕΞΟΥΑΛ.

Κρίνοντας, λοιπόν, ότι αυτή η γνώση δεν πρέπει να χαθεί στον «αέρα» της εκπομπής του καταξιωμένου παραγωγού Βασίλη…

…Ως άλλος ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ θα δώσω και σε σας, πολυαγαπημένο κοινό, τις ερμηνείες μου…

ΑΣΕΞΟΥΑΛ: Αυτός ο τύπος ανθρώπου, λοιπόν, είναι ο ΑΦΗΡΗΜΕΝΟΣ… Είναι εκείνος ή εκείνη που δεν θυμάται πότε έκανε σεξ…

ΜΕΤΡΟΣΕΞΟΥΑΛ: Είναι ο τύπος ανθρώπου που προέκυψε με την οικονομική κρίση… Είναι όλοι όσοι χρησιμοποιούν το μετρό ως χώρο όπου μπορούν να μείνουν, να φάνε, να τραγουδήσουν ή να κάνουν σεξ. 

ΜΠΑΪΣΕΞΟΥΑΛ: Είναι ο κοινωνικός τύπος ανθρώπους. Είναι εκείνος που δεν είναι εσωστρεφής, που είναι κοσμικός, που πιάνει τη συζήτηση στο ταξί, που γενικώς δεν είναι «μουντρούχος».

ΠΟΛΥΣΕΞΟΥΑΛ: Είναι ο Βασίλης Δρυμούσης. Είναι δηλαδή ο απόλυτα αρσενικός τύπος άντρα. Στην ίδια κατηγορία θα μπορούσε να μπει και ο Δημήτρης Καμπουράκης. Συνοπτικά θα μπορούσα να πω ότι είναι ο ΑΧΟΡΤΑΓΟΣ σεξουαλικά.

Αυτό, λοιπόν, που διαβάζετε είναι ένα συνοπτικό λεξικό του ΜΠΙΚΟΥΤΙ, γιατί εμείς «τινάζουμε στον αέρα» και τον Μπαμπινιώτη.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης