Μια κατηγορία τεχνολογικών προϊόντων που βρίσκεται σίγουρα στον δρόμο προς την εξαφάνιση είναι τα tablets. Με την εμφάνιση των αναδιπλούμενων τηλεφώνων, τα οποία αναμένεται να παρουσιάσουν εκτεταμένη επιφάνεια οθόνης, με ευκολία χρήσης που δεν έχουμε δει ακόμη ως τώρα, σίγουρα τα tablets θα χάσουν τη χρηστική τους αξία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το iPad της Apple αποτελεί σχεδόν ξεχωριστή κατηγορία μόνο του και εκτός αυτού, η υπόλοιπη αγορά των tablets (Android) βρίσκεται σε ύφεση. Κάθε χρόνο πλέον εμφανίζονται 1-2 ενδιαφέρουσες συσκευές σε αυτήν την κατηγορία και δύσκολα μπορούν να τραβήξουν και πάλι το ενδιαφέρον των καταναλωτών. Υπάρχουν πολλοί λόγοι γι’ αυτήν την πορεία, όμως ο βασικός είναι σίγουρα οι οθόνες που βρίσκουμε πλέον στα smartphones.

Τα μεγέθη έχουν αυξηθεί τόσο πολύ που παράλληλα με τα όλο και μικρότερα bezels (περιθώρια στην άκρη της οθόνης), ο χρήστης έχει στη διάθεσή του πολύ μεγαλύτερες επιφάνειες για να ευχαριστηθεί και να δουλέψει, σε σημείο που δεν του χρειάζεται επιπλέον συσκευή. Η εμφάνιση των αναδιπλούμενων τηλεφώνων που θα φτάνουν τις 7 ίντσες και άνω στην “ξεδιπλωμένη” μορφή τους σίγουρα υπερκαλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα tablets είχαν νόημα όταν το κινητό μας έφτανε τις 4 ίντσες με το ζόρι. Εδώ και αρκετό καιρό όμως έχουμε ακόμα και μεσαίας κατηγορίας smartphones με 6-ιντσες οθόνες, παραμένοντας προσιτά σε τιμές.

Τα αναδιπλούμενα τηλέφωνα θα σημάνουν το οριστικό τέλος των tablets, δεδομένου ότι θα καταφέρουν να διεισδύσουν στην αγορά και ότι θα πέσουν σε τιμές “απτές” για τον μέσο χρήστη.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης