Του Λουκά Παπαλάμπρου
Την κορυφαία έκδοση της καινούργιας 911, ένα πανίσχυρο τετράτροχο, ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό όχημα με ωμη δύναμη και επαναστατικό χαρακτήρα, παρουσίασε η Porsche.
Η 911 GT2 RS Clubsport δεν απευθύνεται στους απλούς οδηγούς. Για να την τιθασεύσει κάποιος, απαιτείται εμπειρία, ταλέντο και άριστη γνώση της αγωνιστικής οδήγησης. Ο εξακύλινδρος 3,6 λίτρων κινητήρας αποδίδει 700 ίππους, συνδυάζεται με κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη και προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις.
Οποιοδήποτε περιττό αξεσουάρ έχει αφαιρεθεί από το αυτοκίνητο προς όφελος του βάρους, το οποίο περιορίζεται στα 1.390 κιλά. Τα καθίσματα είναι αγωνιστικά της Recaro με ζώνες έξι σημείων, το τιμόνι αποσπώμενο και ο κλωβός ασφαλείας εγκεκριμένος από τη FIA.
Τα φρένα αποτελούνται από δίσκους διαμέτρου 390 χλστ. εμπρός και 380 χλστ. πίσω, με εξαπίστοντες και τετραπίστονες δαγκάνες αντίστοιχα. Το σύστημα ευστάθειας PSM (Porsche Stability Management) είναι στο βασικό εξοπλισμό, με τους υποψήφιους αγοραστές να μπορούν να τοποθετήσουν και σύστημα κλιματισμού στο αυτοκίνητο έπειτα από παραγγελία.
Η τιμή της 911 GT2 RS Clubsport δεν ανακοινώθηκε, παρά μόνο ότι η παραγωγή θα περιοριστεί στις 200 μονάδες.