Του Λουκά Παπαλάμπρου
Η παραγωγή του πρώτου μοντέλου της Polestar αναμένεται να ξεκινήσει επίσημα το επόμενο διάστημα, με τη σουηδική φίρμα να έχει δεχθεί ήδη περισσότερες από 7.000 παραγγελίες.
Αυτήν την περίοδο, οι μηχανικοί της μάρκας πραγματοποιούν τις απαραίτητες δοκιμές πρόσκρουσης, προκειμένου να διαπιστώσουν την αντοχή και ανθεκτικότητα του ανθρακονημάτινου αμαξώματος του εντυπωσιακού plug-in hybrid μοντέλου.
Το Polestar 1 είναι κατασκευασμένο σε μεγάλο ποσοστό από CFRP (Carbon Fiber Reinforced Polymer). Αυτό αποτέλεσε πρόκληση για τους ειδικούς της εταιρείας, καθώς έπρεπε να ακολουθήσουν διαφορετική διαδικασία όσον αφορά στη συμπεριφορά του υλικού του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια των crash test.
Η Polestar υπέβαλε το αυτοκίνητο σε νέες και πιο σκληρές δοκιμές, προσομοιώνοντας όλα τα σενάρια πρόσκρουσης. Τα test έγιναν στις εγκαταστάσεις της Volvo στο Γκέτεμποργκ, με το Grand Tourer Coupe 2+2 θέσεων να αποδεικνύεται απόλυτα ασφαλές. Όπως ανέφερε ο επικεφαλής της μάρκας, Thomas Ingenlath, τα αποτελέσματα ήταν εκπληκτικά, αλλά οι δοκιμές θα συνεχιστούν και τις επόμενες εβδομάδες, καθώς θέλουν να αγγίξουν την τελειότητα στον συγκεκριμένο τομέα.
Θυμίζουμε ότι το Polestar 1 ανήκει στην κατηγορία των πολυτελών GT Coupé, τροφοδοτείται από υβριδικό σύστημα (Electric Performance Hybrid) απόδοσης 600 ίππων και 1.000 Nm ροπής, με την αυτονομία αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια να φθάνει τα 150 χιλιόμετρα – τη μεγαλύτερη από κάθε άλλο υβριδικό αυτοκίνητο παγκοσμίως.