Οι μηχανικοί από το Borgo Panigale επιμένουν να φτιάξουν τη μοτοσυκλέτα για «όλες τις χρήσεις» και αυτό -αν μη τι άλλο- αντικατοπτρίζεται στο νέο Multistrada 1260 Enduro.
Ανανεωμένο στα σημεία και με εργονομικές διαφοροποιήσεις, έρχεται πιο δυνατό και πιο αποφασισμένο να συνεχίσει το έργο του 1.200 κυβικών προκατόχου του. Φορώντας τον ίδιο κινητήρα με τον ασφάλτινο αδελφό του στα 1.262cc, αποδίδει 158 ίππους στις 9.500 στροφές. Ευτυχώς, για τη χρήση στο χώμα το μεγαλύτερο μέρος της ροπής απαντάται αρκετά νωρίτερα στο ψηφιακό στροφόμετρο, ενώ ο μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων κινητήρας έχει δεχθεί επανασχεδιασμούς ένεκα quickshifter, το οποίο δίνει το παρών σε ανεβάσματα αλλά και κατεβάσματα ταχυτήτων.
Στα ηλεκτρονικά βοηθήματα το Multistrada 1260 Enduro παίζει «ψηλά». Το ride by wire γκάζι φέρνει 4 Modes, τα Sport, Touring, Urban και Enduro, όπου όλα ρυθμίζονται αρμονικά. Ποια όλα; Traction Control, Wheelie control, ABS, Cornering ABS και ημιενεργητικές αναρτήσεις είναι μόνο κάποια από τα πολλά καλούδια στη λίστα. Το πλέον ευτυχές όμως είναι η χαρτογράφηση α να Mode, που κατεβάζει στους 100 ίππους την ισχύ στα προγράμματα Urban και Enduro. Επιτέλους, αρχίζει να φαίνεται πως οι τόσοι ίπποι στα τόσα κιλά και στο χώμα μάλλον είναι άχρηστοι στους «πολλούς» αναβάτες. Δεν μένει παρά να αρχίσουν να βγαίνουν και εκδόσεις για πραγματικό χώμα και όχι σκόνη Κολωνακίου.
Μέχρι τότε θα βλέπουμε διαθέσιμο το Multistrada 1260 Enduro σε 4 εκδόσεις εξοπλισμού: Touring, Sport, Urban και Enduro με τις αντίστοιχες λεπτομέρειες ανά πακέτο να δίνουν και τον εκάστοτε χαρακτήρα. Περισσότερες πληροφορίες μετά την επίσημη παρουσίασή του στην ερχόμενη έκθεση του Μιλάνου, αρχές Νοεμβρίου.