Πριν από έναν χρόνο, το μεσαίο SUV της γερμανικής φίρμας έκανε ντεμπούτο στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Τα στελέχη της Opel εξαρχής δήλωναν ότι πιστεύουν στην επιτυχία του μοντέλου, ωστόσο, οι πωλήσεις έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέσα σε 12 μήνες, περισσότεροι από 100.000 πελάτες έχουν παραγγείλει το Grandland X, με το 25% να προέρχονται από τη Γερμανία. Μάλιστα, την υψηλότερη ζήτηση έχουν οι πλουσιότερες εκδόσεις που εφοδιάζονται με τεχνολογίες και χαρακτηριστικά άνεσης όπως το σύστημα προσαρμοζόμενου εμπρόσθιου φωτισμού (AFL LED), το αυτόματο φρενάρισμα (Automatic Emergency Braking), το σύστημα αναγνώρισης σύγκρουσης (Forward Collision Warning) με ανίχνευση πεζού, οι αισθητήρες παρκαρίσματος, οι ζάντες 19 ιντσών και άλλα.

Μεμονωμένες επιλογές που αυξάνουν την άνεση είναι επίσης στις βασικές προτιμήσεις, κυρίως το σύστημα ψυχαγωγίας Navi 5.0 IntelliLink. Συμβατό με Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και με πλοήγηση 3D στην έγχρωμη οθόνης αφής 8 ιντσών, είναι εγκατεστημένο στο 70% των οχημάτων που έχουν παραγγελθεί. Επιπλέον, το 25% των πελατών επιλέγει το σύστημα επαγωγικής φόρτισης των smartphone και το 40% το εντυπωσιακό σύστημα προσαρμοζόμενου εμπρόσθιου φωτισμού (Adaptive Forward Lighting) με προβολείς full LED.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προκειμένου να ικανοποιηθεί η ζήτηση, το Groupe PSA αποφάσισε ότι, από το 2019, το Grandland X θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Eisenach. Μάλιστα, στην ίδια περιοχή, παραδόθηκε πριν λίγες μέρες το αυτοκίνητο που σηματοδοτούσε το ορόσημο 100.000 παραγγελιών.

Δείτε εδώ τα χαρακτηριστικά και τις τιμές του Grandland X

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης