Η παρουσία της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά μέσω της Piraeus Container Terminal, γνωστή ως ΣΕΠ, αναδεικνύεται σε έναν από τους μοχλούς για την κερδοφορία του κινεζικού κολοσσού.
Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στα αποτελέσματα εξαμήνου του 2018 που ανακοινώθηκαν από την Cosco Shipping Ports, η κερδοφορία στον τομέα της διαχείρισης λιμένων οφείλεται κυρίως στην PCT στην Ελλάδα αλλά και στην Xiamen Ocean Gate Container Terminal Co., Ltd. και την Guangzhou South China Oceangate Container Terminal Company Limited στην Κίνα.
Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο μισό του 2018 η διακίνηση κοντέινερ από τη ΣΕΠ έφτασε τα 2,075,548 TEU (αύξηση 18,4% από τα 1,753,692 TEU στο πρώτο μισό του 2017).
Σε επίπεδο τζίρου ο όμιλος COSCO SHIPPING Ports έφτασε τα US$495,457,000 ( από US$275,776,000 στο πρώτο μισό του 2017, δηλαδή αύξηση 79.7%).
Η PCT εμφάνισε έσοδα US$111,452,000 (από US$85,107,000 στο πρώτο μισό του 2017 δηλαδή αύξηση 31%).
Σημειώνεται ότι το κόστος πωλήσεων του ομίλου αυξήθηκε κατά 90.7% (από τα US$177,248,000 το 2017 στα US$337,963,000 φέτος).
Η αύξηση του κόστους πωλήσεων της PCT ήταν μικρότερη στα 34,7% και αποδίδεται στην αύξηση του κόστους καυσίμων, το υψηλότερο εργατικό κόστος, την αύξηση των τελών παραχώρησης κατά 18,4% τον Οκτώβριο του 2017.