To νέο παιχνίδι της σειράς δεκάδων εκατομμυρίων πωλήσεων της Ubisoft, Assassin’s Creed Odyssey, μας μεταφέρει στην Αρχαία Ελλάδα. Η εταιρεία παρουσίασε για πρώτη φορά τον τρόπο που σχεδίασε την Αρχαία Αθήνα, καθώς ήταν ένα μία από τις πιο σημαντικές και δύσκολες τοποθεσίες για να σχεδιάσουν.

“Η Ελλάδα δεν είναι λευκή και κρύα, όπως απεικονίζεται πολλές φορές”, αναφέρει ο Βen Hall, World Director του Odyssey. “Είναι πολύχρωμη και ζωντανή και θέλαμε να βεβαιωθούμε ότι αυτό αντικατοπτρίζεται στον κόσμο που θα ταξιδέψετε.” Ο κόσμος του AC Odyssey φαίνεται ηλιόλουστος και πιο φωτεινός από όλους τους προηγούμενους κόσμους της σειράς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με την ομάδα ανάπτυξης, Ubisoft Quebec, μέρος της δυσκολίας ήταν να εντοπίσουν ποια “εκδοχή” της Αθήνας ήταν η πιο σωστή για το παιχνίδι, όσον αφορά την παλαιότητα. “Έχει χτιστεί πάνω σε τόσους πολλούς διαφορετικούς πολιτισμούς και ήταν σημαντικό για εμάς να ανακαλύψουμε ποιο κομμάτι της ήταν το σωστό για το παιχνίδι μας.”

Σκοπός ήταν να δημιουργηθεί κάτι αυθεντικό και γι’ αυτό προσέλαβαν την ιστορικό Stephanie-Anne Ruatta για να τους βοηθήσει στη δημιουργία του παιχνιδιού. “Η Αθήνα ήταν το κέντρο για τα πάντα εκείνη την εποχή.”

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

“Καθώς εξερευνάτε την πόλη, θα παρατηρήσετε διαφορετικές περιοχές. Ο παίκτης θα μπορεί να αντιληφθεί σε ποια περιοχή βρίσκεται.”, συμπληρώνει ο Hall.

Το Assassin’s Creed Odyssey κυκλοφορεί στις 5 Οκτωβρίου για PlayStation 4, Xbox One και PC.

Επιμέλεια: Παύλος Κρούστης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης