του Νίκου Βιτσιλάκη

Σύμφωνα με τον ιστορικό ιταλό κατασκευαστή, αυτό είναι στο εξής το μοντέλο που αντιπροσωπεύει καλύτερα την ιδέα του για ένα tourer χωρίς συμβιβασμούς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μαγείρεμα των υπαρχόντων μοντέλων για την MV Agusta συνεχίζεται, κάτι που σημαίνει ότι και το νέο(;) Veloce Lusso είναι απλά ένα μοντέλο του 2017 με την προσθήκη κάποιου εξοπλισμού, άντε και νέους χρωματισμούς.

​Επιτέλους, μια σημαντική προσθήκη σε εξοπλισμό από το ιταλικό εργοστάσιοΚαι στην προκειμένη περίπτωση και όλως περιέργως, αυτός ο νέος εξοπλισμός δεν είναι κάτι αμελητέο και αφορά σε ένα σύστημα ονόματι Smart Clutch System (SCS), το οποίο -σε
απλά ελληνικά- σημαίνει πως κάνει ηλεκτρονική διαχείριση στη λειτουργία του συμπλέκτη, άρα προσφέρει και τη δυνατότητα ημι-αυτόματης λειτουργίας στο κιβώτιο ταχυτήτων. Κατ’ επιλογήν του αναβάτη γίνονται όλα, στο αριστερό του χέρι υπάρχει συμπλέκτης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανά πάσα στιγμή, μετατρέποντας αυτόματα ..το ημι-αυτόματο κιβώτιο σε απλό μηχανικό. Η τεχνολογία του εν λόγω κιβωτίου έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την αμερικάνικη Rekluse, μια εταιρεία που τα τελευταία χρόνια εξειδικεύεται αποκλειστικά σε συστήματα συμπλέκτη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αντίστοιχο που διαθέτει το Veloce Lusso προσφέρει στον αναβάτη δύο επιλογές και αυτό, για μετακίνηση σιβαριτικής και αστικής μορφής, σίγουρα είναι ένα λίαν ευπρόσδεκτο καλούδι. Το ντύσιμο του αναβάτη που οδηγεί το νέο Lusso μαρτυρά και το είδος του κοινού που απευθύνεται η μοτοσυκλέτα, ρίξτε μια ματιά στο παπούτσι του οδηγού και θα καταλάβετε τι εννοούμε..


​Τα ημι-αυτόματα κιβώτια στις μοτοσυκλέτες αυξάνονται!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κόκκινο είναι το χρώμα..

Μια λεπτομέρεια που κάνει την οπτική διαφοροποίηση, πέραν του νέου έντονου κόκκινου χρώματος της μοτοσυκλέτας, είναι το διαφανές -επίσης κόκκινο- καπάκι του συμπλέκτη! Κατά τα λοιπά, ότι έχουμε δει στο απερχόμενο μοντέλο εξακολουθεί να εξοπλίζει και το νέο: – Πλήρη ηλεκτρονικά συστήματα, οδηγικά προγράμματα, quick-shifter, ημι-ενεργητική ανάρτηση και φρένα κορυφαιών προδιαγραφών, με τον τρικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 798cc να αποδίδει σταθερά 110Hp και 80Nm ροπής. Σύμφωνα με το εργοστάσιο, είναι αριθμοί ικανοί να προσφέρουν επιτάχυνση 0-100Km/h σε μόλις 3,15 δεύτερα και τελική που ξεπερνά τα 230Km/h. Όχι άσχημα για μοτοσυκλέτα “τουρισμού”, έτσι δεν είναι;

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης