Του Λουκά Παπαλάμπρου

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Ferrari και το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ χωρητικότητας 3,9 λίτρων θριάμβευσαν στον φημισμένο θεσμό «International Engine of the Year».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η διάσημη ιταλική φίρμα κατέκτησε τον τίτλο του «Κινητήρα της Χρονιάς 2018», χάρη στον υπέροχο V8 biturbo που συναντάμε στις 488 GTB, 488 Spider και 488 Pista. Μάλιστα, το συγκεκριμένο μοτέρ διακρίθηκε σε δύο ακόμη κατηγορίες, ενώ η Ferrari πήρε συνολικά πέντε βραβεία.

Στην κατηγορία κάτω από τα 1.000 κ.εκ., την πρώτη θέση έλαβε ο τρικύλινδρος της VW, ενώ στην κατηγορία από τα 1.000 έως τα 1.400 κ.εκ. ο τίτλος πήγε εκ νέου στον 1.2 turbo του ομίλου PSA Peugeot Citroen.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Καλύτερος ηλεκτροκινητήρας και πιο φιλικός προς το περιβάλλον, αναδείχθηκε αυτός της Tesla.

Η κριτική επιτροπή, η οποία απαρτίζεται από 69 δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου από 32 χώρες, εξήρε τον κινητήρα της Ferrari για την αποδοτικότητα, την ελαστικότητα, τις επιδόσεις και τη λειτουργία του, χαρακτηρίζοντάς τον ως έναν από τους καλύτερους όλων των εποχών!

Αναλυτικά οι νικητές σε κάθε κατηγορία

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κινητήρας της Χρονιάς 2018
Ferrari 3.9-litre biturbo V8

Καλύτερος νέος κινητήρας 2018
Ferrari 6.5-litre V12

Πράσινος κινητήρας της χρονιάς 2018
Tesla full-electric powertrain

Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων 2018
Ferrari 3.9-litre biturbo V8

Καλύτερος ηλεκτροκινητήρας 2018
Tesla full-electric powertrain

Κάτω του 1 λίτρου
Volkswagen 999cc three-cylinder turbo

Από 1 έως 1.4 λίτρα
PSA Peugeot Citroen 1.2-litre three-cylinder turbo

Από 1.4 έως 1.8 λίτρα
BMW 1.5-litre three-cylinder electric-gasoline hybrid

Από 1.8 έως 2 λίτρα
Porsche 2-litre turbo

Από 2 έως 2.5 λίτρα
Audi 2.5-litre five-cylinder turbo

Από 2.5 έως 3 λίτρα
Porsche 3-litre six-cylinder turbo

Από 3 έως 4 λίτρα
Ferrari 3.9-litre biturbo V8

Πάνω από 4 λίτρα
Ferrari 6.5-litre V12

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης