Του Βασίλη Σαρημπαλίδη
Οι αγώνες αυτοκινήτου είναι σίγουρα επικίνδυνοι. Σε καμία όμως περίπτωση δεν μπορούμε να διανοηθούμε πως σε έναν ευρωπαϊκό αγώνα και μάλιστα στο Ράλι Ακρόπολις μπορεί να σε… ξεχάσουν Αν είχε πάρει φωτιά το αυτοκίνητο, τι θα γινόταν; Αναρωτήθηκε κανένας υπεύθυνος;οι διοργανωτές, αν πέσει το αγωνιστικό σου αυτοκίνητο σε γκρεμό.
Και όχι απλώς να σε ξεχάσουν, αλλά να εμφανιστούν οι πρώτοι «ενδιάμεσοι» (άνθρωποι της οργάνωσης) 27 λεπτά μετά αφότου έχεις τουμπάρει και βρίσκεσαι κάπου στο… πουθενά με τον φόβο μήπως εκδηλωθεί φωτιά!
Όσο και να σας φαντάζει απίστευτο, το περιστατικό αυτό συνέβη κατά τη διάρκεια του περυσινού Ράλι Ακρόπολις με πλήρωμα τους Θέμη Χαλκιά και Κώστα Κόντο. Ο γνωστός οδηγός προχώρησε σε αυτήν την καταγγελία κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής συνέντευξης που παραχώρησε στην εκπομπή «Πάνω από τα Όρια» του Στράτου Φωτεινέλη.
Δείτε τη συνέντευξη του Θέμη Χαλκιά και την καταγγελία που έκανε για τους διοργανωτές του Ράλι Ακρόπολις…
Τραγικές στιγμές…
Οι περισσότεροι φίλοι των αγώνων θυμούνται την έξοδο που είχαν οι Χαλκιάς – Κόντος με το Mitsubishi Για 27 λεπτά έμειναν εγκλωβισμένοι στη μέση του πουθενά…Evolution, αλλά δεν ήξεραν τι συνέβη εκείνες τις, όπως αποδείχτηκαν, τραγικές στιγμές που έζησαν.
Σύμφωνα με τον Θέμη Χαλκιά, μετά την έξοδο και οι δύο είχαν εγκλωβιστεί μέσα στο αγωνιστικό όχημα και παρέμειναν σε αυτό 27 λεπτά χωρίς βοήθεια, μέχρι να εμφανιστεί ένας κριτής.
Με λίγα λόγια, κάποιοι τους… ξέχασαν κάπου στο πουθενά!
Κρίση πανικού…
«Με έπιασε κρίση πανικού» δήλωσε στον τηλεοπτικό φακό ο Θέμης Χαλκιάς, ο οποίος
Τον αγώνα διοργάνωσε η ίδια η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμούκατάφερε να βγει από το παράθυρο έπειτα από περίπου μισή ώρα.
«Αν είχε πάρει φωτιά, δεν θα έμενε τίποτα» είπε, ενώ αναφέρθηκε και στο ψυχολογικό κόστος που υπέστη την ώρα μάλιστα που συμμετείχε όχι σε έναν απλό αγώνα αλλά σε αγώνα του πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι (ERC).
Το συγκεκριμένο περιστατικό τού κόστισε πολύ, ενώ ο ίδιος δεν δίστασε να πει πως πλέον φοβάται στις ειδικές διαδρομές.
Έχουν ασφάλεια τα πληρώματα;
Το ζητούμενο, βλέποντας τέτοια περιστατικά, είναι κατά πόσο οι οργανωτές λαμβάνουν τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας και κατά πόσο τα πληρώματα αισθάνονται ασφάλεια όταν συμμετέχουν σε αγώνες;
Τα συμπεράσματα δικά σας…