Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος
Ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις μέσα στην πόλη, εκπληκτικά σταθερό στην εθνική οδό, ευχάριστο στα ταξίδια, ευρύχωρο, με high tech τεχνολογίες και έναν αποδοτικό κινητήρα που ενθουσιάζει τον οδηγό. Τι άλλο να ζητήσει κάποιος από ένα μικρό αυτοκίνητο;
Supermini με χαρακτηριστικά οικογενειακού
Το Polo είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο επιτυχημένα εμπορικά αυτοκίνητα παγκοσμίως, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Εκατομμύρια οδηγοί σε όλο τον κόσμο έχουν δείξει όλα αυτά τα χρόνια την εμπιστοσύνη τους στο γερμανικό supermini και το έχουν καθιερώσει στα best seller της αγοράς.
Στην έκτη του γενιά, το Polo είναι καλύτερο από ποτέ, καλύπτοντας ακόμη και τις ανάγκες ενός οικογενειάρχη. Για να καταλάβετε τι εννοούμε, το μικρό VW έχει σχεδόν τις ίδιες αναλογίες με το προηγούμενης γενιάς Golf. Το μήκος του αμαξώματος είναι στα 4.053 χλστ., το πλάτος 1.751 χλστ., το ύψος 1.446 χλστ. και το μεταξόνιο φθάνει τα 2.564 χλστ.
Αισθητικά δεν έχει μεγάλες αλλαγές σε σχέση με το απερχόμενο, ωστόσο έχει πιο σπορτίφ χαρακτηριστικά, ειδικά στο εμπρός τμήμα. Τη διαφορά κάνει η δυναμική μάσκα με τα LED φώτα, καθώς και οι νέου σχεδιασμού ζάντες και οι πιο έντονες γραμμές στο πλάι.
Όλα στο φουλ
Στην Ελλάδα προσφέρεται σε τέσσερις εξοπλιστικές εκδόσεις (Trendline, Comfortline, beats και Highline), με την τιμή εκκίνησης να ορίζεται στα 13.400 ευρώ. Εμείς είχαμε στη διάθεσή μας την έκδοση «beats» με τον κινητήρα 1.0 TSI των 95 ίππων. Κοστίζει 15.350 ευρώ και περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα. Η συγκεκριμένη απευθύνεται σε όσους θέλουν να απολαμβάνουν τη μουσική και τον καθαρό ήχο, περιλαμβάνοντας Sound System by beatsaudio με ψηφιακό ενισχυτή 8 καναλιών, 6 ηχεία, Subwoofer και μέγιστη ισχύ 300W.
Στην έκτη του γενιά, το Polo είναι καλύτερο από ποτέ, καλύπτοντας ακόμη και τις ανάγκες ενός οικογενειάρχηΑπό τον εξοπλισμό δεν λείπουν οι εξωτερικοί καθρέπτες σε μαύρο περλέ χρώμα, η διακοσμητική διάφανη λωρίδα στο καπό και την οροφή, τα σπορ καθίσματα, οι επενδύσεις σε συνδυασμό υφάσματος και δέρματος, τα αυτόματα φώτα, το πακέτο Connectivity Pack, το σύστημα πολυμέσων με την έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών, καθώς και τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως το φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης «City Emergency Braking», επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου «Front Assist», αναγνώρισης πεζών «Pedestrian monitoring», αναγνώρισης κόπωσης οδηγού «Fatigue Detection» και αποφυγής πολλαπλών συγκρούσεων «Multi-colision Brake».
Ιδανικό για τέσσερα άτομα
Χάρη στις αυξημένες διαστάσεις και το μεγαλύτερο μεταξόνιο, στην καμπίνα μπορούν να φιλοξενηθούν τέσσερις ενήλικες με τις αποσκευές τους. Το πορτμπαγκάζ είναι στο ανώτατο όριο της κατηγορίας με χωρητικότητα 370 λίτρων.
Οι βασικές εκδόσεις φέρουν οθόνη αφής 6,5 ιντσών και αναλογικό πίνακα οργάνων, ενώ οι πλουσιότερες τον ψηφιακό πίνακα οργάνων Active Info Display 11,7 ιντσών και την οθόνη αφής 8΄΄ με τα 3D γραφικά.
Τα διακοσμητικά με τα έντονα χρώματα κλέβουν την παράσταση, με τα μαλακά υλικά και τη συναρμογή περιμετρικά της κεντρικής κονσόλας να δίνουν την αίσθηση ενός πιο ακριβού αυτοκινήτου. Αντίθετα, στις πόρτες και ανάμεσα στα καθίσματα έχουν χρησιμοποιηθεί σκληρά στην υφή πλαστικά, γεγονός που θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί, καθώς μετριάζει τη γενική εικόνα της καμπίνας.
Χαίρεσαι να το οδηγείς
Το Polo παραδοσιακά χαρακτηριζόταν για την ποιότητα κύλισης και την οδική συμπεριφορά του. Στη νέα γενιά όμως, έχει ανεβάσει τόσο ψηλά τον πήχη, που ελάχιστοι ανταγωνιστές μπορούν να ακολουθήσουν. Δεν είναι σπορτίφ, αλλά πραγματικά αυτό το αυτοκίνητο απολαμβάνεις να το οδηγείς. Ο συνδυασμός πλαισίου, ανάρτησης και τιμονιού είναι σεμιναριακού επιπέδου, η ηχομόνωση έχει βελτιωθεί σημαντικά,Ο συνδυασμός πλαισίου, ανάρτησης και τιμονιού είναι σεμιναριακού επιπέδου ενώ το μηχανικό κιβώτιο είναι εξαιρετικό, τόσο από πλευράς κλιμάκωσης των σχέσεων όσο και αίσθησης.
Στα αστικά κέντρα κινείται με περίσσια άνεση και ευελιξία, παρκάρει με δύο μανούβρες και απορροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και τις λακκούβες χωρίς να αντιλαμβάνονται το παραμικρό οι επιβάτες. Στην εθνική οδό πατάει με σιγουριά στην άσφαλτο, δεν εμφανίζει μεγάλη κλίση και δίνει μία αίσθηση ασφάλειας στον οδηγό.
Δείχνει ακόμη πιο δυνατό
Ο αλουμινένιος τρικύλινδρος 1.0 TSI κινητήρας θεωρείται το «διαμάντι» της VW. Με τους 95 ίππους συνδυάζεται με πεντάρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ με τους 115 υπάρχει το εξατάχυτο. Φυσικά, προαιρετικά προσφέρεται και η επιλογή του DSG, αλλά θα χρειαστεί να δαπανήσετε σχεδόν 1.500 ευρώ επιπλέον.
Η μικρότερης ισχύος έκδοση που δοκιμάσαμε μας εξέπληξε με τη σβελτάδα και την απόκριση. Το μοτέρ εμφανίζει ελαφρά υστέρηση μέχρι τις 2.000 σ.α.λ., αλλά από εκεί και πάνω ανεβάζει ρυθμούς με ικανοποιητικό ρυθμό, χωρίς να απαιτεί πολύ καύσιμο.
Δεν έχει τις επιδόσεις του ισχυρότερου συνόλου, αλλά επιταχύνει το αμάξωμα χωρίς να προβληματίζει, στα ρεπρίζ δίνει την εντύπωση ότι έχει παραπάνω από 95 ίππους και το σημαντικότερο όλων διατηρεί σταθερά υψηλή ταχύτητα στον ανοικτό δρόμο, χωρίς να χρειαστεί να κατεβάζεις σχέσεις στο κιβώτιο και να πιέζεις το πεντάλ του γκαζιού.
Η γνώμη μας
Πρόκειται για ένα από τα πιο ολοκληρωμένα supermini. Ευκολοδήγητο, με σύγχρονες τεχνολογίες, μοντέρνο εσωτερικό, χώρους για τέσσερα άτομα, μεγάλο πορτμπαγκάζ, άψογη συμπεριφορά στον δρόμο και ασφαλές. Η τιμή του, ίσως, σε κάποιους να φαντάζει τσιμπημένη, αλλά με αυτό το μοτέρ και τον εξοπλισμό αξίζει κάθε δεκάρα.
Για να δείτε όλες τις εκδόσεις του Polo πατήστε εδώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
VW Polo 1.0 TSI |
|
Κυβισμός (cc) | 999 κ.εκ. |
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) | 95/5.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 175/2.000 |
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) | 10,8 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 187 |
Μέση Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 4,4 |
Εκπομπές Ρύπων CO2 | 101 γρ./χλμ. |
Τέλη Κυκλοφορίας | 98,98 € |
Μήκος (μέτρα) | 4.053 |
Πλάτος (μέτρα) | 1.751 |
Ύψος (μέτρα) | 1.446 |
Βάρος (κιλά) | 1.145 |
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) | 370 |
Τιμή (από…) | 14.050€ |