Αποστολή στο Μόναχο: Λουκάς Παπαλάμπρος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

   


Την περασμένη εβδομάδα ταξιδέψαμε έως το Μόναχο, προκειμένου να συμμετάσχουμε στην ημερίδα «Digital Day 2018» της BMW. Επρόκειτο για μία εκδήλωση σχετικά με την ψηφιακή τεχνολογία, η οποία πραγματοποιήθηκε στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας, με τη συμμετοχή δεκάδων εκπροσώπων του Τύπου από όλο τον κόσμο.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αυτοκίνηση αλλάζει με γοργούς ρυθμούς και η ψηφιακή τεχνολογία πρωταγωνιστεί

Αφού πήραμε μία γεύση από τις καινοτομίες, τις τεχνολογικές ιδέες, τις προϊοντικές εξελίξεις και τις μελλοντικές μεθόδους παραγωγής της BMW, είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε με ορισμένους από τους specialist, τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από κάθε σύστημα και τεχνολογία.

Παράλληλα, συμμετείχαμε σε μία σύντομη συζήτηση με τα ανώτερα στελέχη της βαυαρικής αυτοκινητοβιομηχανίας και πιο συγκεκριμένα με τον Klaus Fröhlich, επικεφαλής ανάπτυξης του ομίλου, και τον Peter Schwarzenbauer, επικεφαλής των μαρκών MINI, Rolls-Royce, BMW Motorrad και υπεύθυνο ψηφιακής καινοτομίας του BMW Group.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του BMW Group

Οι δύο κύριοι είναι μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας, το οποίο απαρτίζεται από οκτώ άτομα, συνολικά. Αυτοί λαμβάνουν τις αποφάσεις για οτιδήποτε συμβαίνει στον όμιλο, οπότε ο λόγος τους έχει βαρύνουσα σημασία.

Αυτό που μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν η φιλικότητα και ο σεβασμός προς τους εκπροσώπους του Τύπου. Οι κύριοι Fröhlich και Schwarzenbauer δεν δίστασαν να απαντήσουν σε κάθε ερώτηση, να αστειευτούν και να χαιρετήσουν τους παρευρισκομένους διά χειραψίας.

Βήμα βήμα

Οι κύριοι Fröhlich και Schwarzenbauer απαντούν στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων

Όταν ανέβηκαν στο πάνελ, οι ερωτήσεις επικεντρώθηκαν στην αυτόνομη οδήγηση. Τα δύο μέλη του Δ.Σ., αφού παραδέχθηκαν ότι η αυτοκίνηση περνά σε μία νέα ψηφιακή εποχή, δήλωσαν ότι όλα πρέπει να Η ασφάλεια των πελατών μας είναι βασικό μέλημά μαςγίνουν βήμα προς βήμα, προς όφελος των οδηγών. Όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά, δεν είναι δυνατόν τα αυτοκίνητα να κινούνται αυτόνομα από τη μία στιγμή στην άλλη, καθώς δεν έχει έρθει η κατάλληλη στιγμή.

Το πέρασμα στην αυτόνομη τεχνολογία πρέπει να γίνει με αργά αλλά σταθερά βήματα. Να προετοιμαστεί ο κόσμος, να ενημερωθεί για τη μετάβαση από το συμβατικό στο ψηφιακό, από το μαζικό στο εξειδικευμένο.

Επίσης, τόνισαν πολλές φορές τη λέξη «privacy», ξεκαθαρίζοντας πως τα συστήματα της BMW θα διαφυλάσσουν τα προσωπικά δεδομένα των επιβατών. «Η ασφάλεια των πελατών μας είναι βασικό μέλημά μας» είπε ο Peter Schwarzenbauer.

Τέλος, αμφότεροι ευχαρίστησαν όλους τους εργαζομένους της BMW για το πάθος και την αφοσίωσή τους, λέγοντας ότι σε αυτούς οφείλεται μεγάλο μέρος της επιτυχίας του ομίλου.

Διαβάστε επίσης: Μπήκαμε στα άδυτα της BMW στο κέντρο ψηφιακής τεχνολογίας

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης