Ο Sebastien Loeb, μετά και τη δεύτερη μέρα του ράλι Τουρκίας, είναι πρώτος στη γενική κατάταξη. Όμως, τα πράγματα δεν κύλησαν, όπως ακριβώς ήθελε ο Αλσατός.
Η προσπάθεια για μια ακόμη φορά των Γάλλων να εξασφαλίσουν στο «νούμερο ένα» οδηγό της ομάδας τους ένα ήσυχο τρίτο σκέλος πήγε ξανά περίπατο. Αυτή τη φορά δεν ήταν αιτία κάποια κουτή τακτική, αλλά ένα κλαταρισμένο ελαστικό.
Ο Ogier, κάνοντας ένα εξαιρετικό αγώνα όλη μέρα σήμερα, είχε καταφέρει να κρατηθεί στην κορυφή της γενικής κατάταξης. Το κατόρθωμά του ήταν αξιέπαινο, καθώς ο Γάλλος ξεκινούσε σήμερα το πρωί πρώτος στον δρόμο, καθαρίζοντας τις ειδικές για τους υπόλοιπους.
Το σημερινό δεύτερο σκέλος ήταν το πιο πονηρό του αγώνα και αυτό γιατί οι ειδικές διαδρομές ήταν μικτές, είχαν δηλαδή μεγάλα κομμάτια ασφάλτινου δρόμου. Το μέλημα των οδηγών ήταν πώς θα διαφυλάξουν τα ελαστικά τους στο χώμα, για να μην γλιστράνε στα ασφάλτινα κομμάτια και πώς δεν θα χάνουν χρόνο μετά στα χώματα.
Ο Ogier δεν κατάφερε να βγει αλώβητος, το ελαστικό του έσπασε και αναγκάστηκε να σταματήσει στη μέση της ειδικής, για να το αλλάξει. Έτσι, ο Loeb αναγκάστηκε να μείνει μόνος του στην κορυφή, ακολουθούμενος από τον Solberg. O Νορβηγός έκανε σήμερα εξαιρετικό αγώνα. Πρόσεχε πολύ τους χρόνους του και τα ελαστικά του και κατάφερε να τερματίσει σε απόσταση βολής από τον Loeb.
Το Νορβηγό χωρίζουν μόλις 16 δευτερόλεπτα από την πρώτη θέση, που κατέχει ο Loeb. Όμως, μια ανάσα πίσω του, είναι ο Hirvonen, που δεν θα τους χαριστεί εύκολα, καθώς η 3η θέση που ξεκινά αύριο είναι ακόμα πιο ευνοϊκή από του Πέτρου.
Προσθέστε και τον Sordo, που είναι 4ος και πολύ κοντά τους, και καταλαβαίνετε ότι αύριο στην Τουρκία θα γίνει της… Πόπης.
Πάντως, σήμερα το πρωί, η Ford ήταν αυτή που έχασε έναν οδηγό. Ο Latvala, σε μια στροφή της πρώτης ειδικής, υπερέβαλε και τούμπαρε το Focus. Ο μικρός συνέχισε, αλλά έχασε πάρα πολύ χρόνο και τώρα είναι εκτός μάχης και δεκάδας.
Αξιοπρόσεκτη είναι η προσπάθεια του Raikkonen. Ο Φινλανδός οδηγεί χωρίς λάθη και μετά το 2ο σκέλος είναι στην 6η θέση.
Η τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει 6 ειδικές διαδρομές. Για να δούμε, θα χάνει χρόνο ο Loeb, ανοίγοντας για τους άλλους τον δρόμο, ή τζάμπα χαίρονται; Ο Αλσατός, πάντως, δεν θα έχει ήσυχη νύχτα απόψε, αφού σίγουρα θα σκέπτεται πού και πότε θα τους αιφνιδιάσει.
AΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ου ΣΚΕΛΟΥΣ
1. Sebastien Loeb Citroen 2ώρες 19m13.5s
2. Petter Solberg Citroen + 16.2s
3. Mikko Hirvonen Ford + 17.3s
4. Dani Sordo Citroen + 22.4s
5. Sebastien Ogier Citroen + 3m21.0s
6. Kimi Raikkonen Citroen + 4m37.5s
7. Federico Villagra Ford + 5m10.1s
8. Matthew Wilson Ford + 6m16.6s
9. Ott Tanak Mitsubishi + 14m33.6s
10. Dennis Kuipers Ford + 17m16.2s
………………………………………………
12.Jari Matti Latvala Ford +19:14.2