Δεν πρόλαβε η εισαγγελέας να καλέσει τον εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη να προσέλθει προκειμένου να δώσει εξηγήσεις ανωμοτί και ως ύποπτος για την υπόθεση του ναρκοπλοίου «NOOR1», και η νομική ομάδα προστασίας του ανέλαβε εργολαβικά όχι τον σχεδιασμό της υπεράσπισής του, ως είθισται, αλλά την εκτέλεση Συμβολαίου Δολοφονίας Χαρακτήρα της δικαστικής λειτουργού Ειρήνης Τζίβα.
Με ένα δημοσίευμα στο γνωστό «εργαλείο» διασποράς ψευδών συμπερασμάτων που ανήκει στο εκδοτικό σύστημα προστασίας του εφοπλιστή-εκδότη, το «Unfollow», και με τον δήθεν κινηματογραφικό τίτλο «Ο Μαρινάκης και η συμπεριφορά μιας επίμονης εισαγγελέως», ο συντάκτης – εκτελεστής επιχειρεί αφενός να αποδομήσει την εισαγγελέα και αφετέρου να την απειλήσει με έναν ασύλληπτα ξεδιάντροπο τρόπο, ενέργεια η οποία από μόνη της επισύρει ποινική ευθύνη, με μοναδικό σκοπό τον εκφοβισμό της δικαστικής λειτουργού.
Το σκηνικό έχει ως εξής: Η εισαγγελέας έπειτα από πολύμηνη έρευνα κατέληξε σε κάποια συμπεράσματα και πριν αποδώσει ευθύνες σε εμπλεκομένους στην υπόθεση «NOOR1» καλεί τους πρωταγωνιστές να δώσουν εξηγήσεις ως ύποπτοι. Τα άτομα που κάλεσε στην Εισαγγελία Πειραιά είναι τα κάτωθι:
Βαγγέλης Μαρινάκης, Νίκος Συντυχάκης (συνεργάτης του εφοπλιστή και ανώτερο στέλεχος των επιχειρήσεών του), Βαγγέλης Μπαϊρακτάρης, δικηγόρος, συνεργάτης του Μαρινάκη, γόνος δικηγορικής οικογενείας του Πειραιά, και Ηλίας Τσακίρης, επιχειρηματίας και ιδιοκτήτης πολύ γνωστής εταιρείας ναυτασφαλίσεων στο μεγάλο λιμάνι.
Ο Μαρινάκης και οι συνεργάτες του διά των δικηγόρων τους έλαβαν προθεσμία να προσέλθουν στην Εισαγγελία για μετά τις γιορτές. Είναι προφανές πως στο πλαίσιο αυτό οι νομικοί σύμβουλοι των τεσσάρων αυτών ατόμων, τα οποία προσέρχονται να δώσουν εξηγήσεις ως ύποπτοι για συμμετοχή στην ομάδα χρηματοδότησης, μεταφοράς, εκφόρτωσης και διάθεσης των τριών τόνων ηρωίνης που μετέφερε το «NOOR1», απέκτησαν γνώση της δικογραφίας. Η συνέχεια είναι αφοπλιστικά αυτονόητη.
Επελέγησαν τα σημεία της δικογραφίας τα οποία νομικά «διευκολύνουν» την υπεράσπιση του Βαγγέλη Μαρινάκη και των συνεργατών του. Τα σημεία αυτά, αφού πλασαρίστηκαν ως μείζονα συμπεράσματα, «δέθηκαν» με ένα σενάριο που θέλει την εισαγγελέα Ειρήνη Τζίβα να ενεργεί κατόπιν κυβερνητικών εντολών και μάλιστα παρατύπως. «Επιστρατεύθηκαν», μάλιστα, για τη διευκόλυνση του αρθρογράφου «Ανώτεροι δικαστικοί και νομικοί κύκλοι», προκειμένου να καταξιωθεί ως έγκυρη η δημοσιογραφική νομική ανάλυση. Παλιά κόλπα του επαγγέλματος. Κατόπιν «στήθηκε» το δημοσίευμα με «νομικό καλλωπισμό», τουτέστιν με δικανικό άρωμα σοβαροφανούς φρασεολογίας, η οποία συνηθίζεται στους νομικούς κύκλους. Μέχρις εκεί όμως. Διότι οι πραγματικοί συντάκτες του δημοσιογραφικού πονήματος χρησιμοποίησαν τον μανδύα της δικανικής φρασεολογίας για να εντάξουν σε αυτήν την ΑΠΕΙΛΗ.
Το Συμβόλαιο Δολοφονίας Χαρακτήρα
Οι εργολάβοι – συντάκτες του δημοσιεύματος μεθοδεύουν μία απροκάλυπτη παρέμβαση στο έργο της δικαστικής λειτουργού, καταλήγοντας με την απειλητική προειδοποίηση πως η Ειρήνη Τζίβα αν συνεχίσει να κάνει τη δουλειά της, τότε ενδεχομένως να αντιμετωπίσει κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος, οι οποίες δεν παραγράφονται αλλά παραμένουν «στο αρχείο», όπως σημειώνεται χαρακτηριστικά στο κείμενο, επί 15 χρόνια.
Για να καταστεί «έγκυρη» η απειλή-προειδοποίηση, οι εργολάβοι-συντάκτες παραπέμπουν σε «Ανώτερους δικαστικούς κύκλους», οι οποίοι προβληματίζονται με τη συμπεριφορά της εισαγγελέως. Οι «κύκλοι» αυτοί δεν κατονομάζονται βεβαίως.
Σε ποιο συμπέρασμα καταλήγουν οι «κύκλοι» και το δημοσίευμα; Μα, στο ότι η εισαγγελέας Ειρήνη Τζίβα και ο ανακριτής του Λιμενικού ανθυπασπιστής Χριστοφορίδης, δηλαδή οι δύο λειτουργοί που διεξήγαγαν την έρευνα για το ναρκόπλοιο, λειτούργησαν κατόπιν εντολών, εν προκειμένω του υπουργού Δικαιοσύνης Σταύρου Κοντονή και του υπουργού Εθνικής Αμύνης Πάνου Καμμένου για να στήσουν μία σκευωρία κατά του Βαγγέλη Μαρινάκη.
Έστω κι αν η αφέλεια των ισχυρισμών του κυκλώματος προστασίας του εφοπλιστή-εκδότη είναι τόσο αυταπόδεικτη, εντούτοις η απειλή κατά της εισαγγελέως και του ανακριτή του Λιμενικού καθώς και η εμπλοκή στους ισχυρισμούς αυτούς δύο μελών της κυβέρνησης καταδεικνύουν πως η ομάδα νομικής κάλυψης του Βαγγέλη Μαρινάκη λειτουργεί με χαρακτηριστικά Cosa Nostra. Για να λειτουργήσει ωστόσο τοιουτοτρόπως, δηλαδή χωρίς ίχνος αυτοελέγχου, δηλαδή ξεδιάντροπα, σημαίνει πως κάπου ή σε κάποιους, ή σε κάποιον αποβλέπει ως «άγγελο προστάτη». Διότι είναι ξεκάθαρο πως το Συμβόλαιο Δολοφονίας Χαρακτήρα που εκτελείται καταλήγει στο αυτονόητο συμπέρασμα πως «όταν αλλάξουν τα πράγματα, η κυβέρνηση και οι ισορροπίες, τότε η εισαγγελέας Τζίβα και ο ανακριτής του Λιμενικού Χριστοφορίδης δεν θα απολαμβάνουν κάποια υποστήριξη και άρα θα πληρώσουν στο ακέραιο για όσα το δημοσίευμα τους καταλογίζει». Με λίγα λόγια, το δημοσίευμα υπονοεί εμμέσως πλην σαφώς πως όταν αναρριχηθεί στην εξουσία «θα κλάψει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα, και ο σώζων εαυτόν σωθήτω».
Το δημοσίευμα σαν τέτοιο πρέπει να αναφέρεται στα αμφιθέατρα όπου διδάσκεται η νομική επιστήμη, ως δείγμα αντιδημοκρατικού, αντι-θεσμικού, αντι-Πολιτειακού εκφοβισμού της Δικαιοσύνης, συστηματικής παρενόχλησης δικαστικών λειτουργών και ποινικά κολάσιμης ανάμειξης του θεσμικού ή κανονικού υποκόσμου στη λειτουργία των θεσμών της Πολιτείας. Με λίγα λόγια, το δημοσίευμα παραπέμπει σε όσα βίωσε, αποκάλυψε, τιμώρησε ή υπέφερε η Δικαιοσύνη στην Ιταλία κατά την εμβληματική υπόθεση «Καθαρά Χέρια», με τον εισαγγελέα Ντι Πιέτρο να πρωταγωνιστεί, να λοιδορείται, να απειλείται και τους συνεργάτες του να δολοφονούνται ή απλώς να… εξαφανίζονται. Το δημοσίευμα στο οποίο αναφερόμαστε και οι (ο) συντάκτες του λειτουργούν κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν της μεθοδολογίας που έχει υιοθετήσει η ΜΑΦΙΑ.
Ως προς τα «νομικά επιχειρήματα» στα οποία αναφέρεται το δημοσίευμα στο «Unfollow» είναι περιττό να ειπωθεί το οτιδήποτε. Η Δικαιοσύνη λειτουργεί με τους κανόνες και τους νόμους της. Αυτή ερευνά, αυτή εξετάζει, αυτή καταλογίζει ευθύνες και αυτή δικάζει. Αυτό που πρέπει να απασχολεί τον πολίτη είναι όταν η Δικαιοσύνη απειλείται. Το δημοσίευμα – Συμβόλαιο Δολοφονίας Χαρακτήρα που δημοσιεύθηκε στο
«Unfollow» καταδεικνύει πως το κύκλωμα προστασίας του Βαγγέλη Μαρινάκη δεν διστάζει να εκτεθεί, ακόμη κι αν η έκθεση αυτή γίνεται αντιληπτή. Εκεί οδηγεί ο πανικός.