Όταν αποφασίζεις να βγάλεις στην παραγωγή ένα μοντέλο με όνομα GSX-R οφείλεις να είναι κάτι κορυφαίο στην κατηγορία του. Ακόμα και σε αυτή των μικρών supersport 125.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μπορεί να μην ιντριγκάρει με τον κυβισμό του αλλά μια προσεκτικότερη ματιά είναι αρκετή για να μας πείσει πως πρόκειται για ένα αξιοπρόσεκτο μοντέλο στη γκάμα των Ιαπώνων. Ο κινητήρας είναι 125 κ.εκ., τετράχρονος υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, μονοκύλινδρος με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους(!). Αυτό που ξέρουμε, πάντα σύμφωνα με τον κατασκευαστή, είναι πως πρόκειται για τον πιο δυνατό κινητήρα, που προσφέρει τις πιο γρήγορες επιταχύνσεις στην κατηγορία, με την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο και την επίσης καλύτερη αναλογία ροπής σε σχέση με το βάρος της. Στο στάνταρ εξοπλισμό της περιλαμβάνεται το ABS, η λειτουργία χωρίς κλειδί (keyless) και το σύστημα εκκίνησης Easy Start που έχουν όλα τα νέα μεγάλα μοντέλα της εταιρείας, αυτό που πατάς στιγμιαία τη μίζα και ο κινητήρας παίρνει μπροστά. Το φέρινγκ της μοτοσυκλέτας έχει εξελιχθεί σε αεροσήραγγα, ο προβολέας μοιάζει με αυτόν του νέου GSX-R 1000 (ομοίως τεχνολογίας Led) και όλες οι πληροφορίες για τον αναβάτη περνάνε μέσα από μια μεγάλη και άκρως εντυπωσιακή οθόνη υγρών κρυστάλλων.

Με επιθετική όψη και άψογο φινίρισμα αντικατοπτρίζει την κληρονομιά της γκάμας GSX-R. Μια μοτοσυκλέτα κατάλληλη τόσο για τις καθημερινές μας μετακινήσεις όσο και για ένα track day τα Σαββατοκύριακα. Το νέο GSX-R 125 είναι ήδη διαθέσιμο στο δίκτυο συνεργατών Suzuki με τιμή στα 3.795€ για τα μονόχρωμα και 3.895€ για το MotoGP replica των φωτογραφιών. Περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά μπορείτε να δείτε εδώ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης