Τα 2,07 δισεκατομμύρια έφθασαν οι μηνιαίοι χρήστες του Facebook (όσοι το χρησιμοποιούν τουλάχιστον μία φορά μέσα στον μήνα), κατά 16% περισσότεροι σε σύγκριση με έναν χρόνο πριν.

Τα κέρδη του, στο τρίτο τρίμηνο του 2017, άγγιξαν τα 4,71 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 79% έναντι του αντίστοιχου περυσινού τριμήνου, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών και τις προσδοκίες των επενδυτών. Αυτό έδωσε νέα ώθηση στη μετοχή του μεγαλύτερου κοινωνικού δικτύου στο αμερικανικό χρηματιστήριο, η οποία άγγιξε το επίπεδο ρεκόρ των 183 δολαρίων, σύμφωνα με τo Reuters και το Γαλλικό Πρακτορείο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι μετοχές του Facebook έχουν αυξηθεί σχεδόν 60% μέσα στο 2017, παρά τις αυξανόμενες επικρίσεις που αυτό δέχεται για πολιτικούς λόγους. Κάτι που δείχνει ότι, προς το παρόν τουλάχιστον, οι επενδυτές δεν ανησυχούν για αυξημένο πολιτικό κίνδυνο, ούτε οι διαφημιστές και οι διαφημιζόμενοι, οι οποίοι συνεχίζουν να αγοράζουν online διαφημίσεις.

Τα έσοδα του Facebook έφθασαν τα 10,33 δισεκατομμύρια δολάρια στο τρίτο τρίμηνο (αύξηση 47% σε σχέση με πέρυσι) και σχεδόν όλα προέρχονταν από διαφημίσεις. Τα διαφημιστικά έσοδα τρίτου τριμήνου αυξήθηκαν κατά 49% στα 10,14 δισ. δολάρια και εξ αυτών το 88% αφορούσε σε διαφημίσεις σε κινητές συσκευές, όλο και συχνότερα με τη μορφή βίντεο. Είχαν προηγηθεί αυξήσεις των διαφημιστικών εσόδων κατά 47% στο δεύτερο τρίμηνο εφέτος και κατά 51% στο πρώτο. Και αυτό παρόλο που η μέση τιμή της διαφήμισης έχει αυξηθεί κατά 35% μέσα σε ένα έτος.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης