Οι καιροί έχουν αλλάξει και το downsizing έχει επικρατήσει (και) στις μοτοσυκλέτες, με τους κινητήρες που κυμαίνονται στα μικρομεσαία κυβικά να επιτρέπουν στους κατασκευαστές τους πειραματισμούς αλλά και την εξέλιξη μιας αγοράς που σταδιακά παραγκωνίζει τα πολλά, κοστοβόρα κυβικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Και αυτό αν το έχει καταλάβει κάποιος από νωρίς είναι η Kawasaki, που με το 250άρι Ninja κάποτε έθεσε νέες βάσεις, τις οποίες σοβάρεψε ο 300άρης απόγονός του. Τώρα, ένα νέο τέκνο, πιο αγριεμένο και επιθετικό από ποτέ, έρχεται να δει στα ίσια τον ανταγωνισμό (βλ. Ktm Rc390) και σίγουρα να ανεβάσει τον πήχη αναγκάζοντας (ευτυχώς) και άλλες εταιρείες να ακολουθήσουν.

Στα (μερικώς γνωστοποιημένα) τεχνικά του χαρακτηριστικά το Ninja 400 θα διαθέτει 45 ίππους, επομένως μιλάμε για «σοβαρή πρώτη» μοτοσυκλέτα, η οποία σύμφωνα με την Kawasaki θα είναι πιο γραμμική ως προς την απόδοση της ισχύος της σε σχέση με τον προκάτοχό της. Ενδιαφέρον στοιχείο αποτελεί και η… «δίαιτα» που έχει υποστεί, καθώς παρά τα παραπάνω κυβικά -και πάλι σύμφωνα με την Kawasaki- αναμένεται να είναι και ελαφρύτερη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σχεδιαστικά μιλώντας, οι ομοιότητες με τη μεγαλύτερη αδελφή της ZX-10R είναι παραπάνω από εμφανείς, με τις λεπτομέρειες να προετοιμάζουν τον αναβάτη για σπορ οδήγηση μόνο και μόνο στη θέα της. Tα led φωτιστικά σώματα και το πολύ όμορφο πολυόργανο δίνουν το κάτι παραπάνω στη χρηστικότητα και τον καθημερινό χαρακτήρα, ενώ πολύ όμορφος φαίνεται ειδικά ο μαύρος/ανθρακί χρωματισμός που σίγουρα θα επιτρέψει το παιχνίδι με τους όγκους της μοτοσυκλέτας, παραπέμποντας σε μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα, όπως ακριβώς έκανε και η Ninja 300.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μένει το «από κοντά» και ό,τι αυτό συνεπάγεται από άποψη δοκιμής, για να σχηματιστεί η πλήρης «κριτική», ωστόσο οι προσδοκίες είναι ήδη μεγάλες. Θα περάσει από μερικά σαλόνια ακόμα ωστόσο για να παρουσιαστεί και είναι θέμα μηνών να τη δούμε και στη χώρα μας. Μέχρι τότε υπομονή!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης