Βρισκόμαστε στα τέλη της δεκαετίας του 70’ και στις απαρχές των 80s. Ήταν τότε που η Honda θα «ενηλικίωνε» τους κινητήρες που μεσουρανούσαν στις πίστες 10 χρόνια πριν, στα «αθώα» χρόνια της δεκαετίας του 1960, με τους «μικροσκοπικούς» αλλά τρομακτικούς πολύστροφους κινητήρες της σειράς RC. Η μεγάλη μοτοσυκλέτα ήταν πλέον γεγονός και το όνομα αυτής CBX. Ένα όνομα που συνεχίζεται μέχρι σήμερα με τις γνωστές εκδοχές. Τότε όμως τα πράγματα ήταν αλλιώς. Πιο άγρια, πιο θορυβώδη και πιο «εντάξει μωρέ, δεν έγινε και κάτι με τους ρύπους».  Έξι κύλινδροι, 24 βαλβίδες και 1.047 κυβικά, το τρίπτυχο της ακουστικής τελειότητας, του ήχου που θυμίζει παλιά, καλή Formula 1. Απλώς σε 2 τροχούς αντί για 4 και με μόλις 105 ίππους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αλλά αυτοί οι ίπποι ήταν «ψηλά», πολύ «ψηλά» και αν ακούσετε τον ήχο στο βίντεο που ακολουθεί θα καταλάβετε.. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης