του Νίκου Βιτσιλάκη

Παρουσιάστηκε το 1998 και καθιερώθηκε στη συνείδηση του κοινού σαν ένα μεσαίο maxi scooter με έμφαση σε ποιότητα και πολυτέλεια. Ανανεώθηκε ριζικά το 2006 και από φέτος δέχεται το απαραίτητο φρεσκάρισμα προκειμένου να σταθεί απέναντι στον ανεβασμένο ανταγωνισμό. Διαθέτει μάλιστα και χαμηλότερη τιμή στα 7.495€.
​Πιο εκλεπτυσμένη σχεδίαση και πολυτελέστερο φινίρισμα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σxεδιαστικά δεν υπάρχουν εμφανείς αλλαγές, παρά μόνον αισθητικές παρεμβάσεις. Τα φώτα είναι πλέον τεχνολογίας LED και μικρότερα σε μέγεθος, προκειμένου να ταιριάζουν καλύτερα με τη συνολική δίαιτα που έχει γίνει στον όγκο του οχήματος. Tα μπροστινά φλας, που επίσης έγιναν LED, έχουν πλέον χωνευτεί στα πλαστικά του φέρινγκ, ενώ τα αντίστοιχα πίσω έχουν ενσωματωθεί στο φανάρι. Η σέλα είναι ενισχυμένη και με ρυθμιζόμενο μαξιλαράκι για τον οδηγό, με σικάτο κόκκινο σιρίτι στις ραφές και πολυτελέστερη συνολική εικόνα. Νέα ντουλαπάκια κάτω από το τιμόνι αυξάνουν τη χωρητικότητα κατά σχεδόν 6,5 λίτρα, υπάρχει πλέον παροχή ρεύματος 12V αλλά και νέα ζελατίνα, που υπόσχεται περισσότερη ορατότητα και καλύτερη αεροδυναμική προστασία. Το πλαίσιο έχει ενισχυθεί στα σημεία καταπόνησης, ο μπροστινός τροχός μεγάλωσε κατά μία ίντσα (15 από 14), το πιρούνι διαθέτει αυξημένη διάμετρο καλαμιών (41 από 40mm) και το νέο σύστημα ABS της Nissin είναι εξελιγμένο σε λειτουργία και ελαφρύτερο κατά 750 γραμμάρια.
Οι 31 ίπποι αποδίδονται μόλις στις 6.500 στροφές

Από πλευράς κινητήρα, ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος των 399cc και 31Hp έχει προσαρμοστεί στις προδιαγραφές του Euro4 και έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να αποδίδει περισσότερη ροπή και να προσφέρει καλύτερη απόκριση στις χαμηλές στροφές. Η Suzuki υποστηρίζει ότι  έχουν βελτιωθεί οι επιδόσεις -ειδικά με συνεπιβάτη- και πως αυτό το πέτυχε αλλάζοντας το φιλτροκούτι με ένα μεγαλύτερων διαστάσεων, αντικαθιστώντας το μπουζί με νέο ιριδίου και επανασχεδιάζοντας τον καταλύτη. Λέει επίσης ότι η κατανάλωση είναι πλέον σε χαμηλότερα επίπεδα, χωρίς όμως να μας δίνει κάποιες σχετικές τιμές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης